Min skimboard film - övar ollies.

Tjenare!
Tänkte kolla om man kunde få lite kritik på min senaste skimboard film. Var på Tylösand igårkväll och förhållanderna var ganska bra, så jag bestämde mig för att filma lite

För mer filmer och info: www.trickoffskimboards.com

Vilket skim de va på tylöesand de bud på å dra dit !,, Nice olli med ;) föresten va e de för bräda ser jävligt go ut e de hemmabygge lr e den köpt?

ekdahl: För alla er som undrar var man kan köpa skimboards i Sverige, titta här: www.trickoffskimboards.com

Vi driver ett av Sveriges få företag som säljer skimboards, vi finns i Halmstad. Så om någon kommer ner till Halmstad någon gång är det bara att kontakta mig om ni är intresserade =)

Walla Walla: Jag har byggt den själv eftersom jag tillverkar massor med brädor själv och säljer, så har jag ju så klart gjort en egen =)

jag såg på en film, det var nåra smågrabbar på hawaii som tog satts från stranden och hoppade ut på en bräda rakt ut mot en våg. dom hoppade på vågen som kanske var 1 meter hög, dom flög ungefär 3 meter upp i luften!!! e de möjligt med att det var skimboard dom åkte med!?

Skiller sa:
shit vad ballt vart kan man köpa en sån och hur mycket kostar dom?
Som jag skrev ovan så säljer vi dem i halmstad. Går även att frakta. Besök www.trickoffskimboards.com för mer information. Angående priset så varierar det ganska mycket beroende på vilken modell. från ca 490kr.

MaxHemmingsson: Det måste varit skimboard de körde. När vågorna är hyfsat stora här nere i halmstad så kan man få tillräcligt med hjöd för att slå volter med dem. :D Det är verkligen skitkul! Tyvärr har vi inte filmat det än. men vi ska göra det snart.

Tillbaka
Topp