Min Utrustning, Vad har du för Stuff?

Varför sågas den för då?
Har inte folk tid med att lägga uppen bild
på bräda och bindning så att folk kan se vad man åker med.

Dvå anledningar,
Du har stavat fel i rubriken,
Men framför allt: Rubriken "Min bärda+utrusting" säger inte att andra ska berätta om sin egen utrusting utan förmedlar budskapet att du har skapat en tråd i forumet för att berätta för alla om DIN utrusting. Därav reaktionerna.

Okej felstavningen e väll lite att ta i lr?
Sen när blev livs njutare så petiga på stavning så länge
man inte bangar på äventyr så har man varit välkommen förut men
tiderna förändras kanske men jag ger mig ändå inte skulle inte någon

administratör vara så snäll och ändra rubriken från Min Bärda + Utrustning till
Vad har du för utrustning min Är:

Det hade varit as snällt om nån som har makt skulle kunna ändra det. Men annars så kan ju folk skriva och lägga upp bilder endån även om jag stavade fel på bräda och att det inte står i rubriken.
Men funkar inte det heller så får jag väll helt enkelt göra om allt enda skillnaden rubriken hade folk blivigt nöjda då?

Du kan själv ändra det genom att logga in, gå in på din tråd, klicka på redigera bredvid ditt namn i inlägget och sedan ändra rubriken.

Välkommen till Freeride, sverigest sämsta sida för snowboardåkare!

Jag har iaf en 155 Forum, och en k2 152.
Jag har ett gäng olika bindningar, men dom jag använder nu är ett par Flux Super Titan.

AtomicAxum sa:
Okej felstavningen e väll lite att ta i lr?
Sen när blev livs njutare så petiga på stavning så länge
man inte bangar på äventyr så har man varit välkommen förut men
tiderna förändras kanske men jag ger mig ändå inte skulle inte någon

administratör vara så snäll och ändra rubriken från Min Bärda + Utrustning till
Vad har du för utrustning min Är:

Det hade varit as snällt om nån som har makt skulle kunna ändra det. Men annars så kan ju folk skriva och lägga upp bilder endån även om jag stavade fel på bräda och att det inte står i rubriken.
Men funkar inte det heller så får jag väll helt enkelt göra om allt enda skillnaden rubriken hade folk blivigt nöjda då?
Dina språkkunskaper är minst sagt bedrövliga.

För att hålla mig OnT
Burton Love 157 wide
Burton Exile est
Burton Ruler
Var inte det som jag hade planerat att köpa men väl i butiken så blev det en helomvändning:)

Va e det med alla pms skaddade ungar.
Ursäkta mig att jag är dyslektiker och det tar mig evigheter för mig att få det så rätt jag kan så ska ni gnälla endån vad är det med dig fått för lite kärlek där hemma eller?

Ber om ursäkt, kollade lite på dina inlägg och tyvärr verkar det som att du inte trollar angående din dyslexi. Kan dock vara svårt ibland att se när någon har dyslexi eller när personen i fråga fullständigt skiter i språkregler. Lycka till med jobbsökandet i Åre.
//Axel

Senast ändrad:
AtomicAxum sa:
Va e det med alla pms skaddade ungar.
Ursäkta mig att jag är dyslektiker och det tar mig evigheter för mig att få det så rätt jag kan så ska ni gnälla endån vad är det med dig fått för lite kärlek där hemma eller?
vad är det för modell på oakley goggsen? har sett en del i mitt liv (inkl old schoolarna från 80 talet) men wtf, ser verkligen inte ut som oakley det där!

Hehe det är lugnt Axel nice och se att folk har förståelse långt där inne men jag försöker vara så korrekt som möjligt i min stavning men ibland så missar jag att jag skrivit fel även om jag läser igenom posten 20 ggr innan jag postar thats life hakuna mattata.
Nån som åkt med Atomic innan?

Ingen aning vad dom heter mer än oakley jag e ledsen men fett att höra att du inte har sett nån annan med lika dana sånt e alltid fett nice med att vara unik. Jag tror jag kommer vara den enda i Åre som har en sån bräda som jag har dessutom. =)

Jag är lite nyfiken... vad fick dig att välja flow framför vanliga pump-bindningar och andra step-in varianter som man har hört mycket mer gott om än flow (t.ex. K2 Cinch)? :)

Jag vet inte jag gillar inte pump bindningar har testat flera olika även testat stepin bindningar. Men dom är helt sämst om man ska jämföra flow, pumps och stepin bindningar.
Om du testar Flow så förstår du varför dom är en klass för sig.
Jag har haft några olika modeller, men dom äldre modedelarna är inte lika bra så köp inget begagnat jag har ofta fått köpa nya skruvar till mina gamla och dom har inte varit sköna att ha i parken.
Dom senaste jag har e helt magiska det tar mig 2 sekunder att börja åka efter jag hoppat av liften medan alla andra måste sätta sig ner och hålla på att pumpa sina. Just mina är All mountain för att jag har en sån varierande åk stil jag hatar att begränsa mig. Men det finns för alla stillar om du vill ha en bindning för park lr etc.
Eftersom det är ett väldigt begränsat utbud på flowbindningar i Sverige så rekommenderar jag dig att beställa dom utomlands, speciellt när dollarn är så låg så kan du känna en riktig hacka på det. Jag har beställt all min utrustning utomlands just för att dollarn e så låg så man får mer för sina pengar.
Men som sagt om du åker med ett par flow i 2 dar så kommer du inte vilja ha något annat.
Så är det med mina kritiska polare som har fått låna mina gamla flow och sen efter det blivit kära och beställt sig ett par egna dom är magiska.
Och varför du inte hört mycket gott om dom är för att det finns ett sånt dåligt utbud just i Sverige men det e för att folk inte är berädda att betala för kvalite och hällre har nått alla andra har.
Och dom flesta kids idag gillar burton för att alla andra har burton, där betalar du för ett märke mer än vad du betalar för en produkt det e därför dom kan ta överpris på en sämre produkt så länge den har märket så bryr sig inte konsumenter.

Här har du bara några modeller även skor och brädor men det finns många fler pallar inte leta bara men den som söker han finner.
http://www.blue-tomato.com/sv/fredhopperSearch.bto?query=flow&fh_view_size=96

Senast ändrad:
eff sa:
vad är det för modell på oakley goggsen? har sett en del i mitt liv (inkl old schoolarna från 80 talet) men wtf, ser verkligen inte ut som oakley det där!
dsc00860e.jpg

Det ser ut som en 86 demo-x prototyp från oakley tror jag. Sitter vibrationsdempere i sidan av glaset (vita plupparna)
Dem är inte släppta ännu...

Senast ändrad:
Ännu? känns som det är en förfluten prototypmodell isåfall? Eller? :o
Har lite svårt att tänka mig att Splice 2010/2011 ser ut sådär :-P

Menar du att jag har fått tag på en prototyp såååå jäääääääääääääävla över nice.
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet boooooooooy.

radikalt över fett med kraftiga mått mätt, var fick du tag på dom?

Jag har kontakter med vakter och krogpersonal och ryska KGB jag får inte lämna ut för mycket uppgifter då kanske jag inte är lika unik du kan få veta vart jag har köpt mina WE hörlurar.
Dom köpte jag inte jag fick dom av min lillebror.

Ja, det ville jag också veta. Tack för att jag fick veta det nu då!
Vilken snäll lillebror du måste ha :)

snäll å snäll , jag fick låna hans bräda en hel säsång och som tack fick han dom :D
han har några ännu fetare nu som väntar på han till nästa gång han kommer förbi klm , SENNHISER HD 215

Haha e det så du kan skicka dom på posten No problemos hahaha.
Årets uppsättning för mig i år blir
Bräda, Bataleon Batazion det finns tydligen bara 100 såna i hela världen och jag har en av dom.
Jacka och byxa så fick det bli Oakley Fari. Jag körde hela sättet där.
Skor så får jag ett par Burton Ruler och bindningar så blir det Flow NXT FSE.
Nu är det bara handskar och nya gogles kvar men det skulle jag ju tydlen få skickat på posten hahaha.
Skulle nog behöva införskaffa mig ett super underställ också och ett ryggskydd.

dom kommer med det nya cod Black ops :D
jag kör på burton poacher skor ride LX ser-60-61 å bräda vet jag inte än har gjort en tråd om de här jö på FR :)
crash pants håller jag på å letar efter nu , nu när jag har fått mitt ryggskydd :D så de som är kvar för min del är nog
crash pants hjälm bräda å kanske om jag får pengar över uppgradera min jacka å handskar!
kommer uppdate när jag har köpt allt :) btw lär jag nog köpa bättre googles för mina immar som satan å sen fryser de till is.... -.- å dom kostade 600... man måste verkligen lägga ut typ 1000 lappen för att få nått riktigt bra

Tillbaka
Topp