Jag vet inte jag gillar inte pump bindningar har testat flera olika även testat stepin bindningar. Men dom är helt sämst om man ska jämföra flow, pumps och stepin bindningar.
Om du testar Flow så förstår du varför dom är en klass för sig.
Jag har haft några olika modeller, men dom äldre modedelarna är inte lika bra så köp inget begagnat jag har ofta fått köpa nya skruvar till mina gamla och dom har inte varit sköna att ha i parken.
Dom senaste jag har e helt magiska det tar mig 2 sekunder att börja åka efter jag hoppat av liften medan alla andra måste sätta sig ner och hålla på att pumpa sina. Just mina är All mountain för att jag har en sån varierande åk stil jag hatar att begränsa mig. Men det finns för alla stillar om du vill ha en bindning för park lr etc.
Eftersom det är ett väldigt begränsat utbud på flowbindningar i Sverige så rekommenderar jag dig att beställa dom utomlands, speciellt när dollarn är så låg så kan du känna en riktig hacka på det. Jag har beställt all min utrustning utomlands just för att dollarn e så låg så man får mer för sina pengar.
Men som sagt om du åker med ett par flow i 2 dar så kommer du inte vilja ha något annat.
Så är det med mina kritiska polare som har fått låna mina gamla flow och sen efter det blivit kära och beställt sig ett par egna dom är magiska.
Och varför du inte hört mycket gott om dom är för att det finns ett sånt dåligt utbud just i Sverige men det e för att folk inte är berädda att betala för kvalite och hällre har nått alla andra har.
Och dom flesta kids idag gillar burton för att alla andra har burton, där betalar du för ett märke mer än vad du betalar för en produkt det e därför dom kan ta överpris på en sämre produkt så länge den har märket så bryr sig inte konsumenter.
Här har du bara några modeller även skor och brädor men det finns många fler pallar inte leta bara men den som söker han finner.
http://www.blue-tomato.com/sv/fredhopperSearch.bto?query=flow&fh_view_size=96