tjenare!!
jag köpte mina k2 fujative förra sesongen och åkte me dom i åre och kungsberget, är nöjd med dom,, är ingen profft åkare men jibbar lite i parken å så å de funkar kanoon, verkar hålla jävligt bra också, har väl åkt på en del stenar å så å knappt en skråma under, kanterna slits som vilka skidor som hellst när man railar men men. de är bra skidor i allafall.. mer info kan du ju få på recensioner under "tjänster"