Mittmontering på mad_trix?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Hej jag är en liten noob som har "bakmonterat" mina Mad_Trix. dom flesta säger att det e dåligt på ett par twin-tips för midjan e längre fram än på vanliga skidor. Så nu har jag börjat fundera på att mittmontera! tycker du att jag ska det och vad blir bättre/sämre om jag gör det?

montera efter vad tilverkarna av skidan har märkt ut på skidan kanske? madtrix har inte helt mittmonterat.. du ser ju på skidan hur dom ska vara.. mina är monterade som dom ska va å dom är inte mitt monterade.. satt de om 5 cm fraför det utmärkta stället...

Jag tycker du ska testa dig fram till vad som passar bäst för dig. Det är viktigare vad som känns bäst än att bara lyssna vad andra säger och tycker

tjena!! har oxå ett par mad_trix som inte var mittmonterade förut.. mittmonterade för nån vecka sen.. d funkar fett sjysst!! ja tror att mad_trixen e gjorda för mittmontering.. d ser ju ut så på formen.. o dom funkar grmyt bra oxå.. svängningen blir bara skönare tycker ja.. så blir ju jibbningen mycket bättre oxå såklart..

du kanske inte ska köra som Jon Olsson, 1 decimeter frammontering :)

jag har ett par Rossignol Scratch Pro Teen och jag har endast 1,7 cm frammontering, men scratch har ganska mycket mitten orginal...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp