ahlbinalbatross
Ny medlem
mjuka skidor
tja vad vet ni för nåra mjuka skider
????
????
göttt och kulTeufel sa:Varför vill man ha mjuka? :P
hmm dom är väll ganska styva?GbNordling sa:dynastar trouble maker är väl rätt så mjuka? men mina sprack:p
mm tror de jag meStepup sa:hmm dom är väll ganska styva?GbNordling sa:dynastar trouble maker är väl rätt så mjuka? men mina sprack:p
ja :D men är dom mjuka ?? dom är grymmt snyggapalo sa:amplid antidogna! SJUKASTE!
Helt vanligt flex i dem...GbNordling sa:dynastar trouble maker är väl rätt så mjuka? men mina sprack:p
Nej det är inte särskilt mjuka.. Därför har jag dem. Man kan åka lite överallt med dem. Wallisch! haha!ahlbinalbatross sa:ja :D men är dom mjuka ?? dom är grymmt snyggapalo sa:amplid antidogna! SJUKASTE!
Känns ju mer som att du har dom för att Wallisch har dem...Teufel sa:Nej det är inte särskilt mjuka.. Därför har jag dem. Man kan åka lite överallt med dem. Wallisch! haha!ahlbinalbatross sa:ja :D men är dom mjuka ?? dom är grymmt snyggapalo sa:amplid antidogna! SJUKASTE!
Absolut inte, skrev ju "haha" efter Walisch!! Lite ironiskt menat. Inte så mycket för park. Skidan har dock bra pistegenskaper. Kan inte mycke om jibb!Niklas_Borg sa:Känns ju mer som att du har dom för att Wallisch har dem...Teufel sa:Nej det är inte särskilt mjuka.. Därför har jag dem. Man kan åka lite överallt med dem. Wallisch! haha!ahlbinalbatross sa:ja :D men är dom mjuka ?? dom är grymmt snygga
Haha nej.Malika sa:Folköl Dogen är mjuka.
Skumt det där, men det måste väl va flex över hela skidan? Tycker Addict känns rätt styv i ändarna.Hogizz sa:Nu har jag fett lite och göra så skriver ner dom som Transition satt Flex 8 lr högre på.
4FRNT EHP, 8
Armada Alpha-1, 9
Armada JJ, 8
Blizzard Titan Cronus, 8
Fischer Addict, 8
Fischer Addict Pro, 9
Fischer Watea 94, 9
Fisher Watea 101, 10
K2 Extreme, 8
Line Prophet 90, 8
Ninthward NGP, 8
Lägg då märke till att det är ungefär bara hälften som det står utskrivet Flex på.
Men tex. Armada AR6 har 7 och T-hall 6 om någon vill jämföra om dom nu har känt på någon av dessa skidor. Lägg även märke till att jag inte vet om alla är twins lr inte. Undra hur flexis Watea 101 känns då jag tycker AR6an är mjuk som satan :D
Var testperson för Dynastar och testade dom, dom är en av Dynastars hårdaste parkskidor..ahlbinalbatross sa:mm tror de jag meStepup sa:hmm dom är väll ganska styva?GbNordling sa:dynastar trouble maker är väl rätt så mjuka? men mina sprack:p
För mig är dom, men det är väl relativt.Hogizz sa:Haha nej.Malika sa:Folköl Dogen är mjuka.
Dude, kan inte stämma., Jag har addict å den är betydligt styvare än som en kompis har AR6 !Hogizz sa:Nu har jag fett lite och göra så skriver ner dom som Transition satt Flex 8 lr högre på.
4FRNT EHP, 8
Armada Alpha-1, 9
Armada JJ, 8
Blizzard Titan Cronus, 8
Fischer Addict, 8
Fischer Addict Pro, 9
Fischer Watea 94, 9
Fisher Watea 101, 10
K2 Extreme, 8
Line Prophet 90, 8
Ninthward NGP, 8
Lägg då märke till att det är ungefär bara hälften som det står utskrivet Flex på.
Men tex. Armada AR6 har 7 och T-hall 6 om någon vill jämföra om dom nu har känt på någon av dessa skidor. Lägg även märke till att jag inte vet om alla är twins lr inte. Undra hur flexis Watea 101 känns då jag tycker AR6an är mjuk som satan :D
är det inte så att alla dom där skidorna är ganska styva? och mer flex = styvare skida?Hogizz sa:Nu har jag fett lite och göra så skriver ner dom som Transition satt Flex 8 lr högre på.
4FRNT EHP, 8
Armada Alpha-1, 9
Armada JJ, 8
Blizzard Titan Cronus, 8
Fischer Addict, 8
Fischer Addict Pro, 9
Fischer Watea 94, 9
Fisher Watea 101, 10
K2 Extreme, 8
Line Prophet 90, 8
Ninthward NGP, 8
Bambustick?Teufel sa:Dem japanska skidorna. Nr 5 , glömt vad märket heter. De ska vara as mjuka. Dem skidorna "alla" har som kör powpow där.