Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allar är ju inte som dig niklas....Teufel sa:Absolut inte, skrev ju "haha" efter Walisch!! Lite ironiskt menat. Inte så mycket för park. Skidan har dock bra pistegenskaper. Kan inte mycke om jibb!Niklas_Borg sa:Känns ju mer som att du har dom för att Wallisch har dem...Teufel sa:Nej det är inte särskilt mjuka.. Därför har jag dem. Man kan åka lite överallt med dem. Wallisch! haha!
???FilleJ sa:Allar är ju inte som dig niklas....Teufel sa:Absolut inte, skrev ju "haha" efter Walisch!! Lite ironiskt menat. Inte så mycket för park. Skidan har dock bra pistegenskaper. Kan inte mycke om jibb!Niklas_Borg sa:Känns ju mer som att du har dom för att Wallisch har dem...
Har både ett par K2 PE och ett par Rossignol Scratch BC. Scratch är som gummi jämfört med K2orna, galet stor skillnad om man jämför dem två.Martiiin sa:tips på mjuka skidor jämfört med K2 PE? tycker dom är lite för hårda.
det där kan ju absolut inte stämma eftersom att addict pro ska ju vara styvare än vanliga. addict är typ styv när man behöver det och mjuk när man behöver det. men den är iaf mycket styvare än ar6an det är en sak som e säkerHogizz sa:Nu har jag fett lite och göra så skriver ner dom som Transition satt Flex 8 lr högre på.
4FRNT EHP, 8
Armada Alpha-1, 9
Armada JJ, 8
Blizzard Titan Cronus, 8
Fischer Addict, 8
Fischer Addict Pro, 9
Fischer Watea 94, 9
Fisher Watea 101, 10
K2 Extreme, 8
Line Prophet 90, 8
Ninthward NGP, 8
Lägg då märke till att det är ungefär bara hälften som det står utskrivet Flex på.
Men tex. Armada AR6 har 7 och T-hall 6 om någon vill jämföra om dom nu har känt på någon av dessa skidor. Lägg även märke till att jag inte vet om alla är twins lr inte. Undra hur flexis Watea 101 känns då jag tycker AR6an är mjuk som satan :D