mjukare parkbräda.

foureye

Ny medlem
mjukare parkbräda.
hallå!
Jag kör just nu på völkl stroke men har utvecklats rätt mycket och känner att jag vill ha en mjukare bräda eventuellt renodlad parkbräda. är rätt sugen på völkl squad jibster eller bataleon evil twin. dela med er av era "parkbrädor" och erfarenheter av mjukare brädor?

mjukare parkbräda.
Hej!! Tycker du borde ta en titt på Capitas utbud kan även varmt rekomendera Gnu. Bataleon har som du vet triple base tech, gillar man det har jag bara hört gott om evil twin!

mjukare parkbräda.
Sök så kommer du hitta massor med svar..
Jag, som många andra, säger Burton Dominant. Mer info hittar du om du söker...

mjukare parkbräda.
ride har ju riktigt bra parkbrädor med, men somsagt enklare om du läser på om dem själv. annars har jag bara hört gott om bataleons triple base tech.

mjukare parkbräda.
Men stepchild er det beste merke hvis du skal ha et freestyle brett. Andreas Wiig kjørte på det den tiden han ikke hadde noen sponsor forrige høst. Da kjør vi!!!

mjukare parkbräda.
Jag har haft en Bataleon Evil Twin men knäckte den dessvärre under ett frontflip försök, men innan det hände tyckte jag mycket om den...

Nu kör jag därimot på en Burton Dominant som jag är riktigt nöjd med. Den är ungefär lika mjuk som Bataleon brädan, men dess stålkanter "går in i brädan" vid dess midja. Detta gör att det blir ganska svårt att köra pist med den om man jämför med de andra brädorna jag haft, men det gör det även mycket skönare att köra ex. boardslide.

mjukare parkbräda.
Du ska också checka in Nitro's T1 eller T2:a, renodlade parkbrädor med ett soft flex för inte alls mkt, typ 4000:- eller nått sånt. Burtons Blunt är sjuukt skön också...

mjukare parkbräda.
krully sa:
hallå!
Jag kör just nu på völkl stroke men har utvecklats rätt mycket och känner att jag vill ha en mjukare bräda eventuellt renodlad parkbräda. är rätt sugen på völkl squad jibster eller bataleon evil twin. dela med er av era "parkbrädor" och erfarenheter av mjukare brädor?
tjena en självklar bräda för dig är givetvis burton dominant där har du en häftig renodlad park board hehe köp och njut har en själv så ...............=)

mjukare parkbräda.
Celfving sa:
Nu kör jag därimot på en Burton Dominant som jag är riktigt nöjd med. Den är ungefär lika mjuk som Bataleon brädan, men dess stålkanter "går in i brädan" vid dess midja. Detta gör att det blir ganska svårt att köra pist med den om man jämför med de andra brädorna jag haft, men det gör det även mycket skönare att köra ex. boardslide.
Det är inte vanliga Dominant, det är Dominant SLick som har de stålkanterna.
Vanliga Burton Dominant har vanliga stålkanter men funkar ändå perfa för rails...

mjukare parkbräda.
blizzy sa:
Celfving sa:
Det är inte vanliga Dominant, det är Dominant SLick som har de stålkanterna.
Vanliga Burton Dominant har vanliga stålkanter men funkar ändå perfa för rails...
sant slick e det ja har me möcket skön

mjukare parkbräda.
Jag har kollar runt lite nu och har bestämr mig för antingen venue hasse åhlund eller k2 www. men k2 www hittar jag inte på nån markaffär eller internetbutik. nån som köpt årets modell och kan berätta vart?

mjukare parkbräda.
nån som har erfarenhet av flow:s brädor? kör nujust på völkl stroke, men önskar byta bort den så snart som möjligt. har fått erbjudande att köpa flowbrädor billigt direkt från importören, men känner ingen som åker på sådan.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp