Mm

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mm
Razgul sa:
va inte d som va grejjen,har inte varit insatt i brädkläder under det senaste och vill ha tips på cleana jackor osv.varför lägger du dig i och skriver när du inte har ngt vettigt att komma med, bry dig inte jävla nolifer
Sätt dig in i det då, klicka fram valfri hemsida med vinterkläder och börja leta.

Mm
Din inställning är rätt knas men ta en färg du gillar och sen kör du på den vägen.
Kontrastmatchning är rätt populärt men jag är lite inne på nyansmatchning i år.

Mm
Razgul sa:
va inte d som va grejjen,har inte varit insatt i brädkläder under det senaste och vill ha tips på cleana jackor osv.varför lägger du dig i och skriver när du inte har ngt vettigt att komma med, bry dig inte jävla nolifer
har du överhuvudtaget testat att leta själv? vem fan ska kunna veta vad du gillar? det är cro magnon-nivå på sånt här, så häng med i utvecklingen av det mänskliga intellektet och hitta kläder själv.

Mm
men leenus, kan inte du gå å göra ngt annat än att sitta på ett forum som 25 åring och försöka göra ner folk. skaffa ett liv för fan. din åsikt för min del är inte viktig

Mm
Razgul sa:
men leenus, kan inte du gå å göra ngt annat än att sitta på ett forum som 25 åring och försöka göra ner folk. skaffa ett liv för fan. din åsikt för min del är inte viktig
du ser det ur fel perspektiv, jag försöker hjälpa dig bli en självständig människa. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp