Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken är en statussymbol i andra kretsar..! Som t.ex. i kretsen kring gulmålade arbetsmaskiner. Just sayin.Skaffade en telefon som passar min livsstil istället för att vara en statussymbol.
Visa bilaga 1148
Är det så? Ajdå... De i mina kretsar beklagar sig mest över att den är tung och tjock, har liten skärm men samtidigt stora skärmkanter och är alldeles för långsam :pVilken är en statussymbol i andra kretsar..! Som t.ex. i kretsen kring gulmålade arbetsmaskiner. Just sayin.
Jag skulle snarare säga att de moderna mobilerna tål jävligt mycket mer stryk än man tror...nu när de flesta har en lättare IP klassificering med behöver man inte vara speciellt orolig för kondens heller. Jag brukar ha mobilen i en benficka för att få bort den ifrån trancivern. Vänder så att jag har skärmen in emot låret för att skydda lite extra. Vet inte om det hjälper men känns som det borde göra det men är överlag inte så orolig.
Mobilen i vanliga benfickan för att hålla den en bit ifrån transan. Har aldrig haft några problem. Visst, skulle du krascha på en sten som träffar just på mobilen kan det väl hända att den går sönder. Men då känns problemet med stenen i låret klart större.
Risken att den pajjar av att du tappar den i snön när du tar fram den känns betydligt större