Mobil + skidor?

triggy

Medlem
Mobil + skidor?
Tja!

Hur löser allt folk det med mobilerna i backen? I väskan? Jackan? Speciellt skal? Har nämligen en ny telefon och vill inte lyckas krascha den det Första man gör i vinter 😄👍

Mobil + skidor?
Skaffade en telefon som passar min livsstil istället för att vara en statussymbol.
1574628363516.png

Mobil + skidor?
Viktigast är väl att avvärja interferensen med transan... = bort med telefonen från bröstfickan, eller transan i benfickan. Eller mobben i ryggan och transan framtill.

Mobil + skidor?
Jag skulle snarare säga att de moderna mobilerna tål jävligt mycket mer stryk än man tror...nu när de flesta har en lättare IP klassificering med behöver man inte vara speciellt orolig för kondens heller. Jag brukar ha mobilen i en benficka för att få bort den ifrån trancivern. Vänder så att jag har skärmen in emot låret för att skydda lite extra. Vet inte om det hjälper men känns som det borde göra det men är överlag inte så orolig.

Mobil + skidor?
Mobilen i vanliga benfickan för att hålla den en bit ifrån transan. Har aldrig haft några problem. Visst, skulle du krascha på en sten som träffar just på mobilen kan det väl hända att den går sönder. Men då känns problemet med stenen i låret klart större.

Risken att den pajjar av att du tappar den i snön när du tar fram den känns betydligt större

Mobil + skidor?
Jag skulle snarare säga att de moderna mobilerna tål jävligt mycket mer stryk än man tror...nu när de flesta har en lättare IP klassificering med behöver man inte vara speciellt orolig för kondens heller. Jag brukar ha mobilen i en benficka för att få bort den ifrån trancivern. Vänder så att jag har skärmen in emot låret för att skydda lite extra. Vet inte om det hjälper men känns som det borde göra det men är överlag inte så orolig.

Mobilen i vanliga benfickan för att hålla den en bit ifrån transan. Har aldrig haft några problem. Visst, skulle du krascha på en sten som träffar just på mobilen kan det väl hända att den går sönder. Men då känns problemet med stenen i låret klart större.

Risken att den pajjar av att du tappar den i snön när du tar fram den känns betydligt större

Great minds think alike, mobilen i fickan på utsidan av låret, skärmen inåt.
Flyttar eller lämnar mobilen vid tranciversök

/C

Mobil + skidor?
Har också den i benfickan, det krävs nog väldigt mycket för att man ska krascha på det sådant sätt att den går sönder där, och i så fall har man nog större problem än en trasig mobil...

Tillbaka
Topp