Mode utanför skidåkningen

Det viktigatste är att om man vill vara riktigt hardcore, så måste alla kläder man har på sig vara gamla och slitna. vem har lust att lägga några som helst pengar på ytliga attribut såsom kläder, när man kan köpa skidprylar och resor för allt man har.

Btw, jag är inte hardcore :)

emilsund sa:
Cheap Monday jeans, Randiga tröjor/tight skjorta eller piké(gärna randig :) med slips, H&M, Conversekopior från Evisu, tight tight tight och jätte mycket pop ska det vara.. snelugg + eyeliner när det är fest ;) Hänglsen e coolt ibland(ej hängade)
Blandar olika pop/indie stilar rätt mycket..
kan ju bara säga att hade du bott här så hade du typ lätt varit i min säng nu...

neje! eller va? Poptjejer är ju dom snyggaste tjejerna stilmässigt!! Ofta i övrigt för den delen också..

emilsund sa:
neje! eller va? Poptjejer är ju dom snyggaste tjejerna stilmässigt!! Ofta i övrigt för den delen också..
mja. beror på hur dom ser ut. såg en engång i blg. hon såg ut som en hora. jag var typ indiepopare i sjuan. stuprör, svarthår+ snedlugg med fett hårspänne och bandtshirts med nåt coolt popband typ :b

bandtshirtarna och svarthår har jag kvar. men dumpade dock snedluggen i helgen. klippte lugg ist ^^

stickad Lyle&scott tröja eller en rosa lacoste piké och så en nyvaxad backslick. sen äre bara att ut å röja på stureplan

hmmmm till vardags skiftar jag mellan xl-xxl och typ s-m så jag har liksom 2 olika stilar de e asballt ,något alla borde testa man känner sig överlägsen.jag är 157lång. Men vid speciela tillfälllen är de kostym som gäller

Halvslappa jeans ( blåa lite tvättade fortfarande ganska mörka)
piké, ( hellst vit me nått schjysst märke..)
solbrillor,
vita pjux,

thats me in the summer..

ooh för najs, inte för slappt o inte för brat-igt, utan sudär sexigt snyggt som jag är =)

ttiwwp.gif

Vintern ; Nudie, replay , XL burton och foursqure jacka.

Sommarn ; Stora bakdbrallor, och en fet piké :D

Vintern ; Nudie, replay , XL burton och foursqure jacka.

Sommarn ; Stora bakdbrallor, och en fet piké :D

det skall för det första vara skönt. annars så ska det bara vara lite halvpösiga jean och en skön t-shirt. till detta bärs helt enkelt et par sköna skateskor av märkena vans, dc eller etnies eftesom dom skorna är sjukt cleana.

sommarn=badbraller, flytväst, barfota

vintern= antingen skidbraller lr lite pösiga jeans, alltid blå hood, mina dvs skor

Ett par förkorta jeans och en magtröja med kalle anka på.
Ett par cowboyboots och ett pannband på huvudet!
Det är grejer!

Senast ändrad:
Moonboots e ju klassiker skulle jag vilja säga.. Själv tycker ja det e viktigast me att de e sköna att slappa i.. men självklart så är det mycket trevligare o slappa i dem om de är snygga oxå.. Det finns ett nytt klädmärke som kanske skulle passa till såna här tillfällen.. nocopy.se.. slappar-stil fast med skid-tema..

cocktail sa:
emilsund sa:
Cheap Monday jeans, Randiga tröjor/tight skjorta eller piké(gärna randig :) med slips, H&M, Conversekopior från Evisu, tight tight tight och jätte mycket pop ska det vara.. snelugg + eyeliner när det är fest ;) Hänglsen e coolt ibland(ej hängade)
Blandar olika pop/indie stilar rätt mycket..
kan ju bara säga att hade du bott här så hade du typ lätt varit i min säng nu...
HAHAHAHAHAHA. ägd.

Men, TAPERED JEANS SKA DE VA, med en snygg lös cardigan, ett långt, djupt u-ringat linne under och snygga spetsiga skor tex gram(rutiga), schmoove etc. En figursydd fast lång t-shirt (utan tryck och u-ringad) är också snyggt. En mössa (med toffs och där de står "i <3 winter" på) och en halsduk (helst rutig i olika mörka nyanser) + skinnjacka eller en trench-coat. IT'S DEH SHEIT! :>

/RååÅÅGer

på vintern har man ju sköna, varma kläder men på sommaren ett par gamla shorts och en dyr t-shirt. Eller så är man cool och har ett par shorts som är två storlekar för stora som sitter nere på halva "arschlet" och en grym tröja och hip-hop keps.

Tillbaka
Topp