Herre min skapare, du har återvänt. Och det var mig ett jävla långt svar du fått till där!
Alla gör vi fel Hasse, även jag har säkert gjort en hel del dumt här men när man är moderator har man ögonen på sig extra hårt, det borde du veta. Att du sen gjorde din(a) andra profiler tidigare än reglerna skapades spelar väl inte så stor roll när man kollar till villket syfte du haft dom/den.
Så pga av det här med surfzone och en liknande presentation gjorde du en tråd om mig 2006?
Sen får du det till att låta som att du haft världens helvete pga av denna moderatorplats, och om du upplever det så illa kanske du ska knalla av frivilligt? Jag lovar att jag inte varit med på någon "grupp om 30 pers" vad jag kommer ihåg som försökt få dig att avgå, utan bara ansett att du inte är gjord för att vara moderator utan hellre Hasse som jobbar i skidbutik i Andermatt och gillar prylar samt att hänga på freeride.
Det här med telefonsamtalet förstår jag inte heller, att det skulle vara det som fick bägaren att rinna över? Jag har ringt dig en gång i mitt liv, och det var när jag fick reda på allt det här. Jag ringde dig alltså EN gång, för att få en förklaring till denna härva och du påstår att det var det som fick bägaren att rinna över?
Allvarligt talat är jag glad att du lever Hasse, trodde du gjort något dumt med dig själv och på din text verkar det ju inte som om det hade varit någon omöjlighet.
Men jag står ändå fast vid att alla ska behandlas lika, och att du skulle ha nå förmåner med reglerna för att du är moderator tycker jag inte. Snarare tvärt om! Att jag har för mycket fritid, tycker jag inte är tillräcklig anledning till att ha flera profiler, där du dessutom håller på som du gjort. Nej, hoppa av så är jag nöjd -och troligtvis ett drös till. Iallafall tills vidare, så kanske du kan komma igen som moderator senare i livet?
En sak till jag inte hängde med på... Om jag gör en ny profil och leker runt med den, kanske startar lite trådar om dig osv så är det alltså bara den som ska bli bannad?