Moget...

marclars

Ny medlem
Moget...
Vad är det för vits med att svara på ett inlägg i ett forum om man inte har nått vettigt att säga. Är det då inte bättre att vara tyst?
Jag frågade i förra veckan om levnadskostnader i chamonix och har fått ett tiotal svar... och alla svaren var trams. Kan ni inte bara vara tysta i stället?

Moget...
Gräset har ju en tendens att vara grönt men jag tror att det är för att gud leker lite med målarfärg!
Det kan vara så att grönt är livets färg men då hade nog snö varit grönt??
Moget och djupt som faan grabben!! /OGGE! =)

Moget...
Då måste det vara crepes på franska ....eller?

Till pannkakan som stallde frågan. Ställ den igen fast då gärna med relevant information som hur länge du ska vara där, om du redan har bostad etc...Dessutom finns frågan besvarad sedan tidigare, leta genom gamla inlägg.

Moget...
Word Oskar -->

Vettig fråga = Vettigt svar.

Kan du förresten säga hur mycket bensin jag kommer att behöva för att köra bil?

>> RR <<

Moget...
Kebab kan inte ha med ettta och göra eller ??? det e ju jävligt gott och så liknar det ju krabba med hhmmmmm vicket dill snack men det e de som e kul !!!
JAg har ingen aning om vad krabba heter på spanska krebo kanske...........eller kabab ??? dom äter mycket sånt där tror jag

Moget...
Ja, det kan man ju fråga sig; vad det här forumet skulle vara utan humor... Tråkigt kanske?! Ett skratt förlänger livet (det gör i och för sig en respirator också men ändå).
Rock "n Roll "til death! Seriöst och bra inlägg, lite stolt ;) *myser*

Moget...
Om man låter udda vara jämnt, då blir 2k+1=2k för alla heltal k. T.ex. ger k=0 att 1=0 av vilket. Om n är ett godtyckligt heltal får vi då att n=n*1=n=0=0, dvs alla heltal är 0. Av detta följer då även att alla rationella tal (bråk) a/b är noll, ty a=0 för alla a. Eftersom senare de realla talen kan representeras som gränsvärden av följder av rationella tal är även alla reella tal 0. Adjuntion av kvadratroten ur -1 till en talmängd enbart bestående av noll lämnar inget annat än 0, så även varje komplext tal blir 0. Alltså är alla tal 0 och svaret är att det inte blir något annat än 0 kvar av matematiken.

HitMe

Mannen, Myten, Matematikern

Moget...
Och, det får man lära sig i Ma A-kurs, att man får inte göra några misstag när man gör ett antagande.
HitMe: Om alla heltal är lika med noll, hur fungerar då datorer?? Ja ja... Alla tal=0 är ju ganska "mono" i alla fall...

Rock on!

Moget...
jo att krabbor skulle ha könsorgan bara för att få senare liggtider hos torsten på bygget de e ju korrupt. däremot måste jag konstatera att min högra stortå ser utmärkt ut. kram

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp