Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hiperfit pjäxan ska väl vara formbar har jag det för.ejool sa:Storlekarna varierar mellan olika märken och modeller. Ska du köpa Tecnica gör du bäst i att köpa HotForm innerskon.
Ja, det har du förstås rätt i. Jag vet allt om smärtande fötter redan och vill absolut inte vara med om det igen!Lima-ko sa:då föreslår jag att du kollar upp det i en vettig butik och köper dina pjäxor där.
att spara pengar och köpa skidor från conrad förstår jag att många gör, man kan lära sig att tycka om sina skidor med lite övning.
men att lära sig tycka om sina pjäxor som gör ont är dock ett helvete. om det är något man ska lägga pengar på så är det pjäxorna. det är den viktigaste länken mellan skida och skidåkare.
Instämmer med Lima-ko. De futtiga 1500 kr du "stevik" tror dej spara på att köpa på nätet kan lätt visa sej leda till våldsam smärta och många förstörda skiddagar och i slutändan kan det bli dubbelt så dyrt att köpa på nätet än om du från början provat ut och köpt pjäxorna i butik. sen brukar ju vettiga butiker ha bra priser på formgjutna sulor i samband med pjäxköp...Lima-ko sa:då föreslår jag att du kollar upp det i en vettig butik och köper dina pjäxor där.
att spara pengar och köpa skidor från conrad förstår jag att många gör, man kan lära sig att tycka om sina skidor med lite övning.
men att lära sig tycka om sina pjäxor som gör ont är dock ett helvete. om det är något man ska lägga pengar på så är det pjäxorna. det är den viktigaste länken mellan skida och skidåkare.
Men å andra sidan om han sparar in 1500 på att köpa dom via conrad så kan han sedan lägga dom på bootfitting om det visar sig att pjucken är en aning off.skidnarkoman sa:Instämmer med Lima-ko. De futtiga 1500 kr du "stevik" tror dej spara på att köpa på nätet kan lätt visa sej leda till våldsam smärta och många förstörda skiddagar och i slutändan kan det bli dubbelt så dyrt att köpa på nätet än om du från början provat ut och köpt pjäxorna i butik. sen brukar ju vettiga butiker ha bra priser på formgjutna sulor i samband med pjäxköp...