monster energy drink stickers!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
SverigeTomten sa:
Sök i google: Free stickers monster så borde det komma nåt
373995460_d415c6aebf.jpg

oscarius sa:
felix sa:
oscarius sa:
FETT BALLT ATT SE UT ATT VARA SPONSRAD AV DOM. TYP SOM COLBY LIKSOM!!!
Hör med dom själv om du nu är så kåt.
Wesslan95 sa:
nej, ja vet ingen sida som ger ut stickers!
Jäklar villka glidare ni är, såna där höjder är inte lätta att komma till!
Som sagt finns det genvägar.
Epa och klistermärken.
Ja jag har också funderat på en Epa med klistermärken, sen är det bara Dc skor å Eddie Meduzas kasettband som fattas så blir det åka av ut i Metropolen. Typ Färila eller liknande.

Det finns på ridestore.se

Var inne på ridestore.se och kom ihåg den här tråden när jag såg dom.
Dom här finns där, + lite annat som skydd, kläder osv med monsterlogan.

N30-1033_5336.jpg

DE-SHMO3_4583.jpg

Köp dom på ridestore.se!

Ohm1e sa:
FPelle sa:
jonathan-o sa:
mainstream Sverige har än en gång visat att glöden fortfarande finns där.
word up! Det är ju coolare med powerking!
inte för att vara så jävla mainstream , ba för att kändisar åsånt har de,
men tkr då verkligen att redbull faktis smakar bäst.
Powerking ftw säger jag. Mkt godare än alla andra svindyra skitdrycker som lever på sitt varumärke.

burn! redbull! powerking! dom som gäller :D fast gillar inte redbulls stora burk, inte samma känsla liksom :(

Red bull är ju den som är bäst faktiskt. Den innehåller den största procenten med taurin av alla energi drycker på marknaden. Vet ej säkert , kan finnas något amrikansk med mera. Red bull is the thing.

J-rockner sa:
Red bull är ju den som är bäst faktiskt. Den innehåller den största procenten med taurin av alla energi drycker på marknaden. Vet ej säkert , kan finnas något amrikansk med mera. Red bull is the thing.
desto mer tjurpiss desto godare?

gå in på mosters hemsida å så skriver du ett mail till dem med din address och sånt så skickar dom det tar dock ganska lång tid att få dom. Du får typ 10st av dom å det kostar inget fick mina för några dagar sen

KnixeN sa:
någon som vet var man får tag på monster energy burkar med energy i ?
verkar som att de ska börja säljas i Sverige (om de inte redan gjort det förståss) fick två burkar av en kille med Monsterhusvagn...det var svensk text med 50 öre pant på dem. ;-)

Monster e gott

J-rockner sa:
Redbull och Monster har exakt lika mkt.
1000mg!

J-rockner sa:
För en gångs skull håller jag med dig fullständigt johan!

Varför vill man ha klistermärken från en dricka som smakar som energidricka blandat med läppstift? Det var ganska kul när Monster delade ut massa 50cl-burkar på Mayhem... Det var nog inte många som blev uppdruckna, de flesta undrade vad i helskotta Monster hade i skiten...

Jag skulle vilja ha Milkoklistermärken, ngn som vet var man kan fixa?

Carled sa:
Varför vill man ha klistermärken från en dricka som smakar som energidricka blandat med läppstift? Det var ganska kul när Monster delade ut massa 50cl-burkar på Mayhem... Det var nog inte många som blev uppdruckna, de flesta undrade vad i helskotta Monster hade i skiten...

Jag skulle vilja ha Milkoklistermärken, ngn som vet var man kan fixa?
Grymt mkt godare än Redbull och allt annat ju :)
Best things in life are free! Vad jag vet så var 99% av alla dom hade delat ut uppdruckna.

eeey vart kan man köpa monster drycken?
letat som en tok men ingen lycka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp