Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vem ska man skriva till??KasperT sa:om ni vill ha gratis monster stickers så gå in på www.smxdrinks.se och skriv ett mail till dom tog en dag för mig att få dom :D
det finns nästan överallt, ica, godis affärer, statoil, videobutikerSimonski sa:eeey vart kan man köpa monster drycken?
letat som en tok men ingen lycka
lite fjortis...True_Blue sa:finns det någon som vet ngn hemsida eller nått som har billiga eller gratis monster stickers?
ja, vad ska man skriva hehetimm sa:vad ska man skriva i mailet då?
jag skrev att jag var en riktig coolboy92Alex08boo sa:ja, vad ska man skriva hehetimm sa:vad ska man skriva i mailet då?
Är ni lite efter eller? Hej jag heter niklas jag e en cool jibber som gilar att jiba jag vil ha mosnter klibbor hejdå.Alex08boo sa:ja, vad ska man skriva hehetimm sa:vad ska man skriva i mailet då?
jag fick A3! hahapontusLandfors sa:fick nyss ett A4 med monster stickers![]()
har du jibberish eller? när ja skicka och frågade så sa dom att dom inte gav ut stickers...Carl92 sa:monsterenergy.com, skriv så langar dom gratis ..
men det är bara ute med monstermärken nu, alla har dom ju ...
det ska vara Jiberish istället![]()
mm, ska man ha stickers ska man fan representa!!JtoB sa:tycker det faktiskt ser jäkligt fult ut me klibbor o grejer, wannabees ba hela högen fö fan!
men om man inte fyller i det funkar det inteHannesFL sa:no, lab member betyder om man e medläm på sidan tror jag..
haha, blev du hjärntvättad av den konstiga gubben också?inzzhack sa:vi hade någon konstig gubbe på våran skola som sa att monster energy var den farligaste energy drycken på skolan han var någon mat professor, om man dricker mycket monster som har mycket taurin (tjur kiss) så förstoras hjärtat och man kan dö om man bara dricker 4-5 stycken. Så drick inte monster mer!!! NI kan dö, det är på liv o död
Taurin :inzzhack sa:vi hade någon konstig gubbe på våran skola som sa att monster energy var den farligaste energy drycken på skolan han var någon mat professor, om man dricker mycket monster som har mycket taurin (tjur kiss) så förstoras hjärtat och man kan dö om man bara dricker 4-5 stycken. Så drick inte monster mer!!! NI kan dö, det är på liv o död
Hmm tjurpiss bara så du vet så är de spermier o pissjonathan_chips sa:desto mer tjurpiss desto godare?J-rockner sa:Red bull är ju den som är bäst faktiskt. Den innehåller den största procenten med taurin av alla energi drycker på marknaden. Vet ej säkert , kan finnas något amrikansk med mera. Red bull is the thing.
VAAA?jo_wel sa:monster smakar skit
haha, vegetarian. va spelar det för roll, hahafillekille123 sa:VAAA?jo_wel sa:monster smakar skit
är du typ nå vegetarian lr nå skit de är assgött!
Vart ligger den butiken i sollentuna?NPersson sa:Jagg Vet Massvis Med Affärer!! Fattar Inte Att Ingen Ahar Hitta , Vet En I Sollentuna T.ex..
jag fick A2! hahaerkaa sa:jag fick A3! hahapontusLandfors sa:fick nyss ett A4 med monster stickers![]()