Montafon i Österrike

AndreasNord

Medlem
Montafon i Österrike
Jag ska till Ischgl 1vecka i januari 2010, därefter tänkte vi dra vidare till Montafondalen. Någon som har tips på något sjysst boende i Montafon? Helst så billigt som möjlig. Hur e åkningen i Ischgl o Montafon, några tips?!
 
Montafon i Österrike
Det finns en hel del bra åkning i Montafondalen. I varje liftsystem kan man hitta varierande åkning som passar de flesta. Se bara upp för skidpolisen om du vill åka i skogen, förbi avspärrningar eller i gauertal i systemet Golm. Det är nämligen förbjudet och kan kosta en del, till och med indraget liftkort.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp