Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mm det är just det jag överväger... det ser så fjantigt ut med ett par bakmonterade skidor i parken men det är så offunkionellt med ett par mittmonterade i pudret...jeppenator sa:montera inte mitt! ta nånstans mellan true center och core center för att få det att matcha din åkstil?
alltså inte helt pudermonterat men endå inte helt park!
Corecenter låter ju isåfall som ett bra alternativ, nu har väll inte armada en "corecenter" men det är väll kanske 3-4cm bakom true skulle jag tro.pajsarn2k sa:mm det är just det jag överväger... det ser så fjantigt ut med ett par bakmonterade skidor i parken men det är så offunkionellt med ett par mittmonterade i pudret...jeppenator sa:montera inte mitt! ta nånstans mellan true center och core center för att få det att matcha din åkstil?
alltså inte helt pudermonterat men endå inte helt park!
Därför sparar man ett par tuss extra och köper ett par billiga/beggade parklaggpajsarn2k sa:det ser så fjantigt ut med ett par bakmonterade skidor i parken men det är så offunkionellt med ett par mittmonterade i pudret...
Precis!oscarius sa:Därför sparar man ett par tuss extra och köper ett par billiga/beggade parklaggpajsarn2k sa:det ser så fjantigt ut med ett par bakmonterade skidor i parken men det är så offunkionellt med ett par mittmonterade i pudret...
Kul att vara så nära mitten när han kör 50% offpist?josemaria sa:Precis!oscarius sa:Därför sparar man ett par tuss extra och köper ett par billiga/beggade parklaggpajsarn2k sa:det ser så fjantigt ut med ett par bakmonterade skidor i parken men det är så offunkionellt med ett par mittmonterade i pudret...
Jag skulle sätta dom 2cm bakom true center med tanke på användningområdet...