Montera av bindningarna?

sincan

Ny medlem
Montera av bindningarna?
Ska åka med lion alpin till st:anton v7. Det står i reglerna att man ska montera av bindningarna på snowboarden under transporten (buss). Nån som åkt med dem? Är de hårda på att man monterar bort bindningarna?

Montera av bindningarna?
jag har inte åkt me dem men tycker att de låter galet att man ska behöva göra de, de blir ju ett jävla pulande me skruvande hela tiden.. vik ner " vadstödsgrejen (själva dendär som står upp "vet inte vad de heter) så ska de nog gå bra..

dom går väll oftast att vika ner har jag för mig sen jag körde snowboard?

Mvh Hampus

Montera av bindningarna?
Jo, jag kan vika ner dem. Kul att ta bort dem, sen sätta tillbaka dem direkt när man kommer fram, för att sedan ta bort dem igen!

Montera av bindningarna?
Jag åkte med dem till Chamonix, jag monterade bort mina men jag tror att det räcker att vika ner dem. Anledningen de vill att de ska monteras bort är för att det ska underlätta då man ska packa in allas utrustning.

Montera av bindningarna?
Det där är önsketänkande från Lions sida... Du har garanterat en skruvmejsel med dig för bindningarna ändå.. Tjurar dom så säger du; jag men vänta då så skruvar jag av dom...

Montera av bindningarna?
det är väll inge farligt att skruva av bindningarna?
jag gör jämt det om jag ska någonstanns med flera brädor...
tar bara nån min per bräda.. inte så mycket att snacka om....

Montera av bindningarna?
Virre_bu sa:
det är väll inge farligt att skruva av bindningarna?
jag gör jämt det om jag ska någonstanns med flera brädor...
tar bara nån min per bräda.. inte så mycket att snacka om....
ja åker också med lion o tycker de e like skummt.. huvudsaken e att de e skit samma om de bara tar en liten stund.. de e en principsak, de e onödigt :P

Tillbaka
Topp