Montering av bindning på TM

• Trådstartare Trådstartare KpK
  • Start datum Start datum

KpK

Medlem
Hej

Jag beställde ett par dynastar trouble makers för ungefär en månad sedan och jag sa då att jag ville ha bindningen monterad i freestyle position vilket var dumt av mig eftersom att jag inte specificierade mig tillräckligt och då när jag fick skidorna så satt bindningen 6 cm bakom core center. Tycker ni att jag ska behålla positionen av bindingen eller lämna in dom för ny montering i core-center... satt säga jag åker nästa 100 % park förutom dom få dagarna där puder överskrider allt.

jag skulle nog lämnat in dom... (eller fixat det själv)
6 cm bakom core center är ju rätt långt bak om man i princip bara åker park...

näe. core center e typ där skidan e som smalast.. har jag hört:P

men dem ska ju inte monteras på något annat sätt eftersom att dem förstärkt skidan på undersidan just där monteringen ska sitta. allt för att de ska hålla bättre för railen...

eller?

har själv TM.

Torkkeli sa:
men dem ska ju inte monteras på något annat sätt eftersom att dem förstärkt skidan på undersidan just där monteringen ska sitta. allt för att de ska hålla bättre för railen...

eller?

har själv TM.
har du på corecenter?

aa det heter väl så, snackade med en kille på S-C och han sa att det var TM's standard-montering som gällde. Annars kunde dem inte ge någon garanti för skidorna....

Tycker att monteringen känns helrätt, men då är jag ingen parkåkare enbart heller....

okej förlåt:P alla säger ju olika endå så:p
haha.
men på tm går de o ha dom Äkta mitt mitt? eftersom rail förstärkningen sitter vid core?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp