Montering av Rottefellas NTN bindning i närnheten

swenne

Ny medlem
Jag köpte ett par skidor (Salomon Shogun) och Rottefellas ntn bindning och skulle få dessa monterade. Tyvärr så ringde butiken upp mig dagen innan avhämtning och sa att dom inte kunde montera bindningarna eftersom dom inte har någon mall.
Jag vill ju inte häva köpet så är där någon som har tips på var jag kan på bindningarna monterade? Jag bor i Malmö. Tack i förhand!

Malmö Outdoor monterar bindningar. vet ej vad de har för mallar.
Butiken ligger på Skomakaregatan vid lilla torg,
www.malmooutdoor.se

Senast ändrad:
Fanns i allafall för nagra ar sedan en mycket bra butik vid stortorget korsningen larmgatan/kyrkogatan som är mycket kunniga pa telamark, borde kunna montera NTN om butiken finns kvar, hoppas det för det var en pärla för telisakare i skane,,

Kommer inte ihag vad den hette pa min tid i skane, manga manga ar sedan,,, men efter att googlat sa fann jag att pa den adressen finns idag "frilufsland" kolla upp det,, de var duktiga förr, men kan inte svara pa hur det ser ut idag

Okej ja men de butiken känner jag till. Jag trodde att den butiken bara var några år gammal. Jag ska absolut kolla upp det!

Vad i hela hoppsan är det för ställe som säljer bindningar och skidor men inte kan montera dom? Pinsamt.

Tillbaka
Topp