Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag är en kille som har köpt ett par nothing but trouble 06/07. Ja väger 50kg och är 162cm lång.Jag gillar att håppa i parken.så var är den lämpligaste stället att montera på?
I övrigt är min åsikt att om man inte är MYCKET duktig i parken så ska man montera "standard". "frammontering/mittmontering" förstör ALL annan åkning och förstör din grundteknik så att du i framtiden när du tröttnat på parken kommer ha problem med att åka pist och puder t.ex. Det är enbart att rekommendera om man ska åka 95% park och oftast åka in mot hoppet switch, annars montera som vanligt.
Jag har helt mittmonterat. Jag trivs bäst med det, men jag åker mest park. Och när jag åker annat så tycker jag inte att mittmonteringen sabbar åkningen :s
Om jag var du så skulle jag absolut mittmonterat för det är det ultimata, enligt mig =)