Montering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ontte

Ny medlem
Montering
jag är en kille som har köpt ett par nothing but trouble 06/07. Ja väger 50kg och är 162cm lång.Jag gillar att håppa i parken.så var är den lämpligaste stället att montera på?

Montering
Om du trycker på Forum/Sök och sen skriver "montering" i sökfältet så kommer du hitta massor med trådar att läsa.

Sökresultat: https://www.freeride.se/forum/search.php?search_id=591210115

I övrigt är min åsikt att om man inte är MYCKET duktig i parken så ska man montera "standard". "frammontering/mittmontering" förstör ALL annan åkning och förstör din grundteknik så att du i framtiden när du tröttnat på parken kommer ha problem med att åka pist och puder t.ex. Det är enbart att rekommendera om man ska åka 95% park och oftast åka in mot hoppet switch, annars montera som vanligt.

Montering
ja har en cm bakom exakt mitt, gillar å köra överallt, men messt park, funkar UTMÄRKT!! =)

Montering
Jag har helt mittmonterat. Jag trivs bäst med det, men jag åker mest park. Och när jag åker annat så tycker jag inte att mittmonteringen sabbar åkningen :s
Om jag var du så skulle jag absolut mittmonterat för det är det ultimata, enligt mig =)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp