SimonSandman
Medlem
Montering.
Detta kanske är en dum o konstig fråga men tror ni att man kan åka med ena bindningen bara fast skruvad med 2 skruvar istället för 4 för att utöka stancen, Det finns personer i min närhet som gör det enligt min vän o det funkar tydligen super, Det är en venue venture bräda som det snackas om. Nå? vad säger ni, Kommer det funka?