Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nån som har tips på var man kan fixa sig en fräck mössa? Berätta inte om Kask eller om att det är bäst att sy en egen, för det vet jag redan och hur mycket jag än vill kan jag inte sticka.
Chip!
Jo jag ska säga att det är bäst att virka sin egen mössa. jag lovar det är inte svårt. Hur lätt som helst. Gå till en garnaffär och köp garn vad du nu vill ha. Sen köper du en virknål. Nr3 el 4. Sen kan du ju faktiskt fråga den personen som står i affären om råd. Hmmm det är ju roligast eftersom ingen har likadan mössa och du får den ju precis som du vill. Får du problem under mössans gång så kan jag hjälpa dig så gott det går härifrån. Lycka till. Du kommer inte ångra dig om du gör det.
jag tycker att du ska införskaffa en såndär rysk mössa med päls du vet. Dom ser rätt balla ut om man har goggles på sig. Dom borde man kunna få tag i på seconhand kanske eller någon välldigt ohipp butik. Med namnet Klädpiraten eller liknande
En nice butik som ligger på Västmannagatan 54 har ganska schyssta mössor och en del modeller finns bara ett par ex av. Annars kan man ju hitta grymma beggade mössor på myrornas. Eller be kärringen i garnbutiken att sticka en till dig efter eget tycke och smak..
ett annat hett tips framåt vår-vinter e att köpa ett 6-pack folköl och dricka upp.. sen tar du förpackningen och gör en hatt av den.. lite nostalgi över den med..