Motivlackering skidor..

TheDanne

Ny medlem
Motivlackering skidor..
Tjena!
Ska skicka mina skidor (Pocket Rocket) på motivlackering. Behöver hjälp med att hitta ett motiv! Någon som har förslag på något tufft man skulle kunna åka runt på resten av vintern??
Ha det!
// Danne

Motivlackering skidor..
Är inte en motivlackering dyrt?
Typ 2000:- åtminstone?
I sådana fall tycker jag att det verkar vara bortkastade pengar såtillsvida att du inte tänker behålla laggen i åtminstone 5 år. Har svårt att tänka mig att någon som vill köpa dina lagg begagnade kommer att pröjsa extra för ditt fräcka motiv, som säkerligen ett flertal stavklantarslen repat sönder.
Men en femhundring kan det ju vara värt, med tanke på att skidor kan bli rätt hårt åtgångna efter kort åktid.

Lite amerikanska freedom-motiv, typ örnar, bergstoppar och vidsträckta granskogar är ju alltid stenhårt. Eller en klassiker - en grann donna.

Motivlackering skidor..
helsvart med en döskalle nånstans. t.ex. längst bak på skidan. vinner den med bäst förslag nånting, eller? hehe

Motivlackering skidor..
Typ att hela skidan ser ut som en ost med hål skulle va coolt...

Motivlackering skidor..
Hitta på ett eget märke med loggo. Dra sen till en sån där gubbe som målar sånadär grymma bilder och be han fixa dina skidor med ditt eget märke och loggan.

Motivlackering skidor..
om jag får som jag vill så ska du fläska på ett par manliga könsorgan längs dina skidor....knäcker i liftkön.....
o sen kan du ju dra afterski-repliken "vill du se mina ---"

Tillbaka
Topp