Fred_S
Ny medlem
Mount Baker i februari?
Kommer spendera vintern på en road trip genom diverse skidorter USA och Kanada med olika polare som joinar för olika delar. Som det ser ut nu kommer jag dock vara ensam runt Vancouver 10-21 februari. Funderar på att ta bilen ner till Mt. Baker i Washington State (ca 10 mil) efter det sköna reportaget i oktober-numret av Åka Skidor. Om någon är i närheten och vill hänga med så hör av er. Vore även kul att höra från någon som redan är på väg dit för säsongen eller den veckan. Tror Mt Baker är ganska dött på kvällarna, så nog roligare om man är några stycken!
/Fredrik
/Fredrik