Movie Maker!

cnallzone

Ny medlem
Movie Maker!
Tja har försökt testa lite moviemaker men hittar inte de effekter jag vill ha. Vet någon hur man kan fixa blinkningar eller några andra bra effekter på moviemaker

Movie Maker!
sånt är väldigt svårt i moviemaker då detta är ett alldeles för simpelt program.. men de går!
man får lixom lura programmet lite.. för de finns inga färdiga sånna funktioner..

Gör såhär:
1. Lägg på de klippet du vill ha
2. Dra in slutet på klippet tills de är där blinkningen ska va (de ska alltså sluta där)
3. Lägg på effekten "Tona mot vitt"
4. Lägg på klippet igen men efter det första.
5. Dra in början på klippet så att de börjar där blinkningen ska vara. Nu ska du alltså ha ett helt klipp som flyter på om du tittar på de (men med en vit blink i mitten.
6. Lägg på effekten "Tona från vitt" på det sista klippet.

Nu borde du ha fått en blinkning.. skriv i min gästbok om du inte hajjar helt..

Movie Maker!
jeppenator sa:
sånt är väldigt svårt i moviemaker då detta är ett alldeles för simpelt program.. men de går!
man får lixom lura programmet lite.. för de finns inga färdiga sånna funktioner..

Gör såhär:
1. Lägg på de klippet du vill ha
2. Dra in slutet på klippet tills de är där blinkningen ska va (de ska alltså sluta där)
3. Lägg på effekten "Tona mot vitt"
4. Lägg på klippet igen men efter det första.
5. Dra in början på klippet så att de börjar där blinkningen ska vara. Nu ska du alltså ha ett helt klipp som flyter på om du tittar på de (men med en vit blink i mitten.
6. Lägg på effekten "Tona från vitt" på det sista klippet.

Nu borde du ha fått en blinkning.. skriv i min gästbok om du inte hajjar helt..
va snackar du om? :s de går lixom att dela på klipp i movie maker åxå, klicka bara på den ena knappen vid spelaren

Movie Maker!
va? då kanske jag har nån buggversion.. printa, märk ut knappen i paint ä lägg upp på www.Tinypic.com
så jag hajjar va du menar..

Senast ändrad:
Movie Maker!
jeppenator sa:
va? då kanske jag har nån buggversion.. printa, märk ut knappen i paint ä lägg upp på www.Tinypic.com
så jag hajjar va du menar..
Razor grejjen. bredvid "foto-knappen" där man tar stillbilder. Där finns en grejj. adde min msn så ska ja skicka bild till dej istället pallar inte lägga upp nåt:P

Movie Maker!
varför inte använda något annan redigeringsprogram typ Pinnacel Studio 10, Ulead Video Studio 10 eller Vegas Video 4.0...

Kött!

Movie Maker!
mmm det kanske jag skulle vara men nu är jag inte det. Jag kanske är fattigare änn alla bling bling killar här på freeride. Som har guld på tänderna:)

Ne men min kompis har studio 5 typ eller nåt tänkte bara göra en minifilm lixom

Movie Maker!
Det har uppstått ett problem för mig i WMM.
Får nämligen inte igång musik till klippen, förra gången jag gjorde film så fungera det, men inte nu.

har kontrolleret ljudvolym o allt men inget händer, vad kan felet vara?

Tillbaka
Topp