Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
va snackar du om? :s de går lixom att dela på klipp i movie maker åxå, klicka bara på den ena knappen vid spelarenjeppenator sa:sånt är väldigt svårt i moviemaker då detta är ett alldeles för simpelt program.. men de går!
man får lixom lura programmet lite.. för de finns inga färdiga sånna funktioner..
Gör såhär:
1. Lägg på de klippet du vill ha
2. Dra in slutet på klippet tills de är där blinkningen ska va (de ska alltså sluta där)
3. Lägg på effekten "Tona mot vitt"
4. Lägg på klippet igen men efter det första.
5. Dra in början på klippet så att de börjar där blinkningen ska vara. Nu ska du alltså ha ett helt klipp som flyter på om du tittar på de (men med en vit blink i mitten.
6. Lägg på effekten "Tona från vitt" på det sista klippet.
Nu borde du ha fått en blinkning.. skriv i min gästbok om du inte hajjar helt..
Razor grejjen. bredvid "foto-knappen" där man tar stillbilder. Där finns en grejj. adde min msn så ska ja skicka bild till dej istället pallar inte lägga upp nåt:Pjeppenator sa:va? då kanske jag har nån buggversion.. printa, märk ut knappen i paint ä lägg upp på www.Tinypic.com
så jag hajjar va du menar..
han kanske inte har rådKurtti sa:varför inte använda något annan redigeringsprogram typ Pinnacel Studio 10, Ulead Video Studio 10 eller Vegas Video 4.0...
Kött!
detta har varit uppe i forumet! sök! så ska du finna svara_j sa:Veet nån hur man kan göra sån blinkningar på sony vegas 6.0 då??