Mp3 Spelare

Mp3 Spelare
ipod nano är inte hållbara, köp nån liten sony typ. Jag har en sony, har tappat den ett antal ggr men den håller jättebra :)

Mp3 Spelare
Jens of sweden har en mp-x som är stöt och fukttålig. Kolla den...

Annars är ju Apple iPod absolut bäst, men inte stöttåligast...

Mp3 Spelare
Okej, jag har en iPod som har hållt sjukt bra men min skatemp3 som ja kallar den skall ha en riktig elouge. Det är en Napa PA22 om jag inte minns fel, den mp3n kostade 1100:- för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman) och den har ja fan gjort allt med, jag har tappat den, glömmt den utomhus i gräset, klivigt på den, spillt cola på den, ja jag har misshandlat den ganska bra och den fungerar än.
Så mitt tips är att köpa en sådan mp3 om du kan få tag på, enda nackdelen är att det bara är 128 MB på den så man kan ha runt 30 låtar eller något, men de duger gott så du åker skidor/skate eller va du nu gör.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=20454 så ser den ut o den lär vara sjukt svår o få tag på, men säkerligen alla utan display o massa krimskrams håller bra.

Har även hört att SanDisc ska ha bra mp3 spelare.

Mp3 Spelare
FPelle sa:
Okej, jag har en iPod som har hållt sjukt bra men min skatemp3 som ja kallar den skall ha en riktig elouge. Det är en Napa PA22 om jag inte minns fel, den mp3n kostade 1100:- för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman) och den har ja fan gjort allt med, jag har tappat den, glömmt den utomhus i gräset, klivigt på den, spillt cola på den, ja jag har misshandlat den ganska bra och den fungerar än.
Så mitt tips är att köpa en sådan mp3 om du kan få tag på, enda nackdelen är att det bara är 128 MB på den så man kan ha runt 30 låtar eller något, men de duger gott så du åker skidor/skate eller va du nu gör.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=20454 så ser den ut o den lär vara sjukt svår o få tag på, men säkerligen alla utan display o massa krimskrams håller bra.
Gillar delen med "för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman)".. Jag började ha mp3-spelare för 8 år sen.. men i vilket fall, den mp3-spelaren lär va skitsvår att få tag på o den va ju riktigt kass i vilket fall (128mb, skojjar du?)..
Sen är det ju lite fånigt att säga att en "vanlig" (icke specialbyggd) mp3-spelare skulle hålla bara för att din nu gjorde det. Kanske håller 10 fall men den elfte är den helt död på.. den uppfattningen har jag om mobiler iaf, som för x antal år sen när alla hade Nokia 3210, vissa kastade sina i väggen med flit o de höll, min pajja efter att ja tappa den från en halvmeters höjd..
Så en sk specialbyggd mp3spelare är ju att rekommendera.

Kör därför på den Jens of Sweden jag skrev om innan istället, den är ju gjord för att klara vatten och stötar så varför inte?
Annars om den bara ska vara vatten/fukttålig så är ju en iPod nano eller shuffle med vattentätt hus bättre för då har du ju en bra mp3-spelare i grund o botten.

The choice is yours...

Senast ändrad:
Mp3 Spelare
Har hört att gammla ipod shuffle skulle vara riktigt hållbara, var en kille som körde den i tvättmaskinen och den funkade efter det... Vet inte hur nya står sig dock.

Mp3 Spelare
ah lätt rekomenderar den lilla ipod shuffle. sjukt clean och den är så lätt att den inte går sönder om du tappar den!

http://www.apple.com/ipodshuffle/features.html

edit: kan även säga att jag kör med en ipod video 60gb och den är äckligt skön. finns inget bättre änn att kolla på något simpsonsavsnitt eller en skidfilm påväg hem från skolan. sedan äckligt mycket musik så man kan variera i backen :)

Senast ändrad:
Mp3 Spelare
Håller med alla andra som tipsar om Ipod! Antingen 60gb som ekdahl eller shuffle!

Jag kör själv med Ipod Nano :) Den är fett sliten men fungerar lika bra som en ny.

Mp3 Spelare
Shawty sa:
Håller med alla andra som tipsar om Ipod! Antingen 60gb som ekdahl eller shuffle!

Jag kör själv med Ipod Nano :) Den är fett sliten men fungerar lika bra som en ny.
iPod i all ära, jag har en själv och tycker den är super.. men hållbar?
En iPod video 80gb (60'ins efterföljare) är dels stor, och desto större de är desto hårdare faller de eller va man säger.. dels repas den superlätt med den silvriga spegelbaksidan.. särskilt vatten eller stöttålig tror jag inte heller att de är då de är hårddiskbaserade. En flashminnesspelare skulle nog överleva mycket fler fall o tappningar.

Men visst, vill man ha den bästa mp3/mp4 spelaren på marknanden: Köp ipod.. men räkna inte med att den håller när du trillar etc.

Mp3 Spelare
Om jag inte drömt så kan jag minnas att jag läste rykten om flashminnes-baserade iPods. Nästa generation iPods kommer troligen köra med flashminnen, och det finns även rykten om en touchscreen. Dom kommer väl någon gång de kommande månaderna, möjligtvis i juni under WWDC 07 men Apple är som alltid hemlighetsfulla med releaser :)

Mp3 Spelare
R00bert sa:
Om jag inte drömt så kan jag minnas att jag läste rykten om flashminnes-baserade iPods. Nästa generation iPods kommer troligen köra med flashminnen, och det finns även rykten om en touchscreen. Dom kommer väl någon gång de kommande månaderna, möjligtvis i juni under WWDC 07 men Apple är som alltid hemlighetsfulla med releaser :)
Om jag inte drömt är både Nano och Shuffle flashminnesbaserade redan nu?
Inte för att jag vet mer än nån annan, men tror de avvaktar med iPod-releasen till efter iPhone för att se hur den säljer o kunna göra de sista updateringarna till iPoden bättre innan de släpper den...
Vad detta nu har o göra med stöttåliga mp3spelare....

Mp3 Spelare
IAUDIO är bra skit helt enkelt! Ipod suger så hårt att jag mår illa....gå inte på att köpa skiten. OCH JA, folk köper skiten för att den är snygg och är användarvänlig men inget mer. Vill du ha bra kvalitet och BRA ljud ska du titta på andra märken.

Mp3 Spelare
Lånar tråden! Jag behöver en mp3 som är bra och stöttålig så man kan ha den i backen, den ska väl ligga på 500-900 kr! linka! :)

Mp3 Spelare
lilloskaar sa:
Den gamla modellen av ipod Shuffle är helt underbar att ha i backen! :)
WORD!

den kan jag rekomendera alla, den tål vatten som få mp3 spelare borde klara.. den kan vara helt dyngsur och iskall efter en dag men dunkar endå på musik!

batteritiden är otrolig alltså, kan köra två hela skiddagar med den utan problem.
sen är det skitbra för man har inte onödigt mycket plats.
2 gig är ju precis lagom för all den bästa musiken man har så man alltid blir taggat utan att de kommer massa skitmusik när man åker! :)

mitt bästa köp någonsin tror jag. 450:-

kolla om ni kan hitta en sådan, kommer inte göra er besvikna

Mp3 Spelare
jeppenator sa:
lilloskaar sa:
Den gamla modellen av ipod Shuffle är helt underbar att ha i backen! :)
WORD!

den kan jag rekomendera alla, den tål vatten som få mp3 spelare borde klara.. den kan vara helt dyngsur och iskall efter en dag men dunkar endå på musik!

batteritiden är otrolig alltså, kan köra två hela skiddagar med den utan problem.
sen är det skitbra för man har inte onödigt mycket plats.
2 gig är ju precis lagom för all den bästa musiken man har så man alltid blir taggat utan att de kommer massa skitmusik när man åker! :)

mitt bästa köp någonsin tror jag. 450:-

kolla om ni kan hitta en sådan, kommer inte göra er besvikna
Menar du en sån här typ : http://www.pricerunner.se/pl/11-1152492/MP3-spelare/Apple-iPod-Shuffle-(2nd-Generation)-2GB-Silver-priser

Tillbaka
Topp