DennistheMenace
Ny medlem
Mp3 Spelare
Efter ha haft sönder 3 mp3 spelare på ett år, så behöver jag tips på hållbara/vattentäta mp3 spelare. Gärna med onlinebutik..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gillar delen med "för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman)".. Jag började ha mp3-spelare för 8 år sen.. men i vilket fall, den mp3-spelaren lär va skitsvår att få tag på o den va ju riktigt kass i vilket fall (128mb, skojjar du?)..FPelle sa:Okej, jag har en iPod som har hållt sjukt bra men min skatemp3 som ja kallar den skall ha en riktig elouge. Det är en Napa PA22 om jag inte minns fel, den mp3n kostade 1100:- för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman) och den har ja fan gjort allt med, jag har tappat den, glömmt den utomhus i gräset, klivigt på den, spillt cola på den, ja jag har misshandlat den ganska bra och den fungerar än.
Så mitt tips är att köpa en sådan mp3 om du kan få tag på, enda nackdelen är att det bara är 128 MB på den så man kan ha runt 30 låtar eller något, men de duger gott så du åker skidor/skate eller va du nu gör.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=20454 så ser den ut o den lär vara sjukt svår o få tag på, men säkerligen alla utan display o massa krimskrams håller bra.
iPod i all ära, jag har en själv och tycker den är super.. men hållbar?Shawty sa:Håller med alla andra som tipsar om Ipod! Antingen 60gb som ekdahl eller shuffle!
Jag kör själv med Ipod NanoDen är fett sliten men fungerar lika bra som en ny.
Om jag inte drömt är både Nano och Shuffle flashminnesbaserade redan nu?R00bert sa:Om jag inte drömt så kan jag minnas att jag läste rykten om flashminnes-baserade iPods. Nästa generation iPods kommer troligen köra med flashminnen, och det finns även rykten om en touchscreen. Dom kommer väl någon gång de kommande månaderna, möjligtvis i juni under WWDC 07 men Apple är som alltid hemlighetsfulla med releaser![]()
WORD!lilloskaar sa:Den gamla modellen av ipod Shuffle är helt underbar att ha i backen!![]()
Menar du en sån här typ : http://www.pricerunner.se/pl/11-1152492/MP3-spelare/Apple-iPod-Shuffle-(2nd-Generation)-2GB-Silver-priserjeppenator sa:WORD!lilloskaar sa:Den gamla modellen av ipod Shuffle är helt underbar att ha i backen!![]()
den kan jag rekomendera alla, den tål vatten som få mp3 spelare borde klara.. den kan vara helt dyngsur och iskall efter en dag men dunkar endå på musik!
batteritiden är otrolig alltså, kan köra två hela skiddagar med den utan problem.
sen är det skitbra för man har inte onödigt mycket plats.
2 gig är ju precis lagom för all den bästa musiken man har så man alltid blir taggat utan att de kommer massa skitmusik när man åker!
mitt bästa köp någonsin tror jag. 450:-
kolla om ni kan hitta en sådan, kommer inte göra er besvikna