Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Någon som vart i Baker och har tips om något sjysst boende? Vi är max 4 pers som tänkte dra över 3 veckor från strax innan jul å början av januari.
Gärna nära liftsystemet men inget måste. Vi får helt enkelt fix en kärra.
Tack för hjälpen!