Musik Från tv reklamer

jeppenator

Aktiv medlem
Musik Från tv reklamer
tjenare... jag letar musik från 2 tv reklamer.. den ena är från telenors reklam, den med alla telefoner, datorer och mobiler.. vet inte hur den går jusst nu, men skulle va glad om nån kan hjälpa mig.

den andra är den som är i 3s nya reklam med msn mobilen, där telefonen snurrar runt i närbild och luckan för kameran åker upp och ner..

hoppas ni förstår vilka reklamer jag menar... dom brukar gå på MTV och lite andra kanaler..

skriv om jag måste förklara bättre..

Telenor reklamen går: come togheter, over me.

Senast ändrad:
Musik Från tv reklamer
He he, bra tråd för jag skulle vilja veta vad låten i reklamen för tv-spelet Gear of War heter. en gubbe springer med sitt gevär och så kommer det typ en monster:P jag skulle gissa att det är James Blunt som sjunger..

Musik Från tv reklamer
true sa:
He he, bra tråd för jag skulle vilja veta vad låten i reklamen för tv-spelet Gear of War heter. en gubbe springer med sitt gevär och så kommer det typ en monster:P jag skulle gissa att det är James Blunt som sjunger..
ehh.. typ mad world

Senast ändrad:
Musik Från tv reklamer
men Telenor är ju Come Together med Beatles iaf..

Nu har jag hjälpt dig/er, dags att hjälpa mig.. vad heter den som var på apoteket för ett tagsedan , typ barn och förkylning ? lät som franska.. as go låt !

One

Senast ändrad:
Musik Från tv reklamer
vxorider sa:
men Telenor är ju Come Together med Beatles iaf..
One

Nu har jag hjälpt dig/er, dags att hjälpa mig.. vad heter den som var på apoteket för ett tagsedan , typ barn och förkylning ? lät som franska.. as go låt !
skit mysig, gissar på tyska iaf.

Tillbaka
Topp