Musik i backen!

Musik i backen!
det finns inge bättre än en ipod. snacka om bra spelare. och musiken är ju given T he Hellecopters ¨så jävla skönt att ha i backen vare sig man gör sköna trix el inte så ä det jävligt bra

kram linto

Musik i backen!
någon speciell låt med the hellacopters du gialr mer än nån annan??

khool hiphop funkar j ualltid ananrs, om du vill känna dig avspänd när du jibbar runt

peace

Musik i backen!
har också en jens of sweden 256 mb, den finns även med 128 eller 512. den funkar alldeles utmärkt, liten som fan och smidig. har levt med den i åtta månader nu och det har inte varit några problem alls. väldigt höga betyg i tester vet jag, dessutom förhållandevis billig. support finns på deras hemsida, där man kan uppgradera mjukvaran etc.

laddas i USB:n.

Musik i backen!
mm.
jens of sweden e okej.
men sen finns det ju sjysstare.
macs ipod.
finns både 10 gig 20 gig o 40 gig.
med en mp3 på 40 gig kan man spara typ vad som helst. eller 13 000 låtar....
men nu har dom oxå släppt en mindre variant. men den rymmer ju inte lika mycket.
tja

Musik i backen!
Jag föredrar MP3 framför MD om du bara ska lyssna. MD har ju iofs fördelen att du kan använda det till att spela in eller spela uppifrån om du DJ-ar eller så.

Musik i backen!
Kolla på irivers ifp serie, dom är helt suveräna.
Snygga, grymt ljud och inget som helst problem med dom. Du kan uppdatera mjukvaran själv med hjälpa av usb kabeln när dom släpper uppdateringar.

Musik i backen!
Tja!
Jag har en creative rhomba och den funkar utmärkt!
Man blir dock missnöjd på ljudkvaliteten, men det har bara att göra med orginal snäckorna är kassa. Gör som jag och skaffa ett par riktiga lurar. Koss eller Sennheiser skulle jag rekomendera. (Helt klart coolast är koss porta pro, fast de är nog inte så bra på berget.)
+liten, inbyggtbatteri (laddar i usb-porten), lätt att tanka musik.
-man måste installera ett program på den datorn man ska ladda musik ifrån.

Take care

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp