Musik Till iPoden !

KevinH

Ny medlem
Musik Till iPoden !
Hur för jag över musik från iTunes till min iPod Shuffle ?
Jag måste göra något fel för när jag lägger in musik från iTunes till iPoden så funkar musiken inte på iPoden.

Tacksam för svar

//K

Musik Till iPoden !
men du sätter ju bara in ipoden i en dockningsstation eller så för du bara in laddnings kabeln ipoden, sen ska all musik föras in automatisk:O

Musik Till iPoden !
Musik Till iPoden !
yahman sa:
Ipod suger..
creative zen e grejjen.
Ja och utan Ipod hade du inte haft någon MP3 spelare i huvudtaget. Men hacka på du och visa din okunighet.

Och vad de kommer till problemet med musik överföringen så kan de vara många problem men skaffa en mac så är de alldrig några problem.
Lycka till.

Musik Till iPoden !
redrum sa:
Kossan sa:
Coke sa:
inte så smart eftersom det är iTunes somn är programmet man SKA använda och iPod och iTunes är båda gjorda av Apple och anpassade för varandra
ja, men det finns ju andra programm som är bättre än iTunes.
ja men itunes är det enda program som funkar att lägga in låtar till Ipoden...
haha, iTunes är långt ifrån det enda. Tillexempel Anapod, Ephpod, Xplay och MediaMonkey kan du använda istället.

Musik Till iPoden !
Kan vara så som det är med min walkman.. du måste vänta tills databasen är uppdaterad.. det borde stå isåfall.. rycker jag ur min walkman innan så funkar inga låtar...

Musik Till iPoden !
Gör så här !
Börja med att se till att du har nya itunes¨7.3 tror ja det heter sen koplar du in ipoden och trycker på en knapp där det står återställ ipod på sen så kan du välja om du vill ha automatisk inläggning eller manuell om du väljer auto så läggs all musik i ditt itunes biblotek in på ipoden tills den är fylld ok då kan du bara använda den datorn till att lägga in musik på din ipod . Väljer du därimot manuell kan du lägga in de låtar som du vill från hela ditt biblotek och du kan kopla in ipoden i andras datorer om du vill ha låtar därifrån.
Tänk på att man inte kan använda sig utav både mac och windows till den utan du måste välja annars så återställs ipoden och allt i ipoden raderas. Sen kan det bero på vilket format du har på låtarna ipodentar inte imot alla filformat höger klicka då på låtarna du vill ha in och tryck på egenskaper då kommer en ruta upp där det står namnet på låten och va det är för format då kan du skriva omformatet till önskat format. funkar alltid ;) lycka till och hoppas du fått svar på din fråga :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp