MathiasViklund
Ny medlem
Musik under Winterjam
Hörde att dom spela rätt skön musik under winterjam, så jag undra om nån kände igen nån låt så LÄNKA!
länka vad?MWiklund sa:Hörde att dom spela rätt skön musik under winterjam, så jag undra om nån kände igen nån låt så LÄNKA!
det va med Kanye WestHejsna sa:De spela någon låt somheter typ harder faster och stronger också.
Men de spela väll också orginalet? Har för mig att jag hörde denReivanT sa:det va med Kanye WestHejsna sa:De spela någon låt somheter typ harder faster och stronger också.
Ingen aning tror det var under finalen typ ngt bakgrunden är de snacka med ngn.ReivanT sa:Ja e fan inte säker asså :S
Var det under Kvalet lr Finalen isåfall?
Mm precis dom spelade inte kanye wests - stronger, dom spelade orginalet med daft punk - harder better faster strongerHejsna sa:Men de spela väll också orginalet? Har för mig att jag hörde denReivanT sa:det va med Kanye WestHejsna sa:De spela någon låt somheter typ harder faster och stronger också.
Precis som jag sa!jimmmye sa:Mm precis dom spelade inte kanye wests - stronger, dom spelade orginalet med daft punk - harder better faster strongerHejsna sa:Men de spela väll också orginalet? Har för mig att jag hörde denReivanT sa:det va med Kanye West
ingen som vet vad den heter?wenne sa:Hörde att dom spelade en låt från Ali G in tha house vad heter den?