Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju börja med en rättelsePrre sa:Tjena!
Vinter är här och det är dags att lägga in "jibbmusik" i mp3n. Problemet är att de står helt stil vad jag ska lägga in, så jag undrar: Vad spelas mest i dina öron just nu?
Jag kan ju börja och skriva: Gritz - My Life Be Like
Pontus
Jag ladda ner den hette den så =/puderfarfar sa:Kan ju börja med en rättelsePrre sa:Tjena!
Vinter är här och det är dags att lägga in "jibbmusik" i mp3n. Problemet är att de står helt stil vad jag ska lägga in, så jag undrar: Vad spelas mest i dina öron just nu?
Jag kan ju börja och skriva: Gritz - My Life Be Like
Pontus
Grits - Ooh Ahh
gillar väl typ denna skidlåten lite:
Mickey Avalon - Mr. Right
Men assså vill du ha låtar så kan du väl bara kolla skidfilmer och sedan kolla i eftertexterna va de heter.
Ladda ner = dåligt + olagligt...Prre sa:Jag ladda ner den hette den så =/
mm får kolla skidfilmer
och får väl inte heller diskuteras i forumet lr har jag drömt det?WITMatrix sa:Ladda ner = dåligt + olagligt...Prre sa:Jag ladda ner den hette den så =/
mm får kolla skidfilmer
han kanske laddade ner från iTunes store eller liknande.skiDglaD sa:och får väl inte heller diskuteras i forumet lr har jag drömt det?WITMatrix sa:Ladda ner = dåligt + olagligt...Prre sa:Jag ladda ner den hette den så =/
mm får kolla skidfilmer
Men om det var fel namn på låten och artisten felstavad så ær ju chansen att den va tankad från iTunes eller liknande ganska liten...Kossan sa:han kanske laddade ner från iTunes store eller liknande.skiDglaD sa:och får väl inte heller diskuteras i forumet lr har jag drömt det?WITMatrix sa:Ladda ner = dåligt + olagligt...
spelar ingen roll, ni har ändå inga bevis.WITMatrix sa:Men om det var fel namn på låten och artisten felstavad så ær ju chansen att den va tankad från iTunes eller liknande ganska liten...Kossan sa:han kanske laddade ner från iTunes store eller liknande.skiDglaD sa:och får väl inte heller diskuteras i forumet lr har jag drömt det?
Och nej du har inte drømt...se punkt 1.3 i forumreglerna...
https://www.freeride.se/about/rules.php
wohoow, coolboy!!MWiklund sa:vem bryr sej
Men fan att älta det....WITMatrix sa:Men om det var fel namn på låten och artisten felstavad så ær ju chansen att den va tankad från iTunes eller liknande ganska liten...Kossan sa:han kanske laddade ner från iTunes store eller liknande.skiDglaD sa:och får väl inte heller diskuteras i forumet lr har jag drömt det?
Och nej du har inte drømt...se punkt 1.3 i forumreglerna...
https://www.freeride.se/about/rules.php
1.3 Ansvar och innehållskiDglaD sa:och får väl inte heller diskuteras i forumet lr har jag drömt det?WITMatrix sa:Ladda ner = dåligt + olagligt...Prre sa:Jag ladda ner den hette den så =/
mm får kolla skidfilmer