Musiklista för skidfilmer 2006/2007

saknas även en låt från LSS....Destroy everything you touch.......från keystone shootet.....tror jag

jäkligt bra jobb av johan, måste ha tagit ett tag att fixa ihop allt det där

ne du.. de har vi inte.. men måste ge props till johan som pallar lägga upp dehär..

Andcol sa:
Någon som vet vad låten i Simon Dumonts Halfpipe del heter i Push?
det enda jag vet från den är att den riktiga sången, (inte musiken utan vocalsen) är från
Mop feat gangstarr - half and half
eller war going on, den har olika namn när man hmm köper den

niagi sa:
vilken låt är det i push under simon dumont x-games segmentet? har gått igenom alla låtar som finns i listan och kommer inte på vilken det är. den verkar inte stå med där. nån som känner igen den kanske?
Nån som vet va den heter har gjort sama som han men den finns inte!!!

Vet någon vad låtarna i Adrenaline Hunters Falling in love with winter heter? Har letat som en tok men inte hittat något. Tacksam för svar!

GClaesson sa:
Vet någon vad låtarna i Adrenaline Hunters Falling in love with winter heter? Har
letat som en tok men inte hittat något. Tacksam för svar!
står de inte i slutet av varje part?

Senast ändrad:
någon som har alla soundtracks till long story short på datorn adda mej om ni har tid att skicka över några :) jackass_istheshit@hotmail.com

Någon som vet låten som är med i Long Story Short. Den första i början som dom sjunger i det handlar typ om, Street lifes =)

skriv i min GB om ni vet något :) (Y)

Saknar en låt från Push.
Andra låten i filmen, efter låten när killen cyklar men innan take me to the hospital. Den där låten me fiolerna. Står inte i eftertexterna, så antingen sket de i den, eller så är den en del av någon av de två andra låtarna?

Kan jag få hjälp att hitta låtarna på VASTskivan som kom ut först av alla (tror jag)?
Det är Thomas Rusiak och det är låtar som heter ruby eyes, the steel, throne of redemtion, on the playground, nicotine & apnea och blue silver pearl.
Det går inte at hitta dem!

Eller?

FInns låtlistorna för lite äldre filmer att få tag på så som "live a little" och "override"???

FInns låtlistorna för lite äldre filmer att få tag på så som "live a little" och "override"???

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp