freeride_nu
Aktiv medlem
Mycke skrytt blir det.
Men var tog känslan vägen. För det är väl den som räknas. Sedan spelar det ju mindre roll vad man har under fötterna så länge man njuter av det man gör. Tycker att inställningen till i mitt fall skidåkningen är det avgörande för hur duktig åkare man är. Vet inte vem av våra svenska friåkare som sa det men det gick ut på att det finns så mycket dålig snö att man inte kan vänta tills den blir perfekt utan det gäller att ha kul oavsätt underlag väder och vind.
Försöker själv leva efter de orden, men håller med om att sol och puder är betydligt bättre än dimma och snöslask, men det gäller att alltid göra sitt bästa när man väl är på plats.
Mitt tips till alla som brukar hänga på diverse skidorter med häftiga goggels och ett perfekt hår är spendera mer tid i och utanför backarna än framför spegeln. Troligen kommer ni att uppleva något nytt, och slutligen kommer det vara berget som lockar er, och inte möjligheten att imponera på lika sinade.
Slutligen:
Alla kan inte vara bäst, men alla kan ha lika roligt.
Mesta möjliga nöje......
Försöker själv leva efter de orden, men håller med om att sol och puder är betydligt bättre än dimma och snöslask, men det gäller att alltid göra sitt bästa när man väl är på plats.
Mitt tips till alla som brukar hänga på diverse skidorter med häftiga goggels och ett perfekt hår är spendera mer tid i och utanför backarna än framför spegeln. Troligen kommer ni att uppleva något nytt, och slutligen kommer det vara berget som lockar er, och inte möjligheten att imponera på lika sinade.
Slutligen:
Alla kan inte vara bäst, men alla kan ha lika roligt.
Mesta möjliga nöje......