Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är ett gäng som ska upp till Riksgränsen i början på juni, funderar på hur det brukar vara med mygg och knott under den tiden? Brukar det vara för kallt, brukar dom blåsa bort eller går det inte att vistas i området?!
Ja du - det var en svår fråga. Antingen är det kallt och snöar och då finns det ju inga mygg eller så är det varmt och då finns det mygg. Fast myggen kommer du nog inte märka av om du inte ska gå och skogsvandra . Jag antar att du ska dit för att åka skidor. Knotten kommer inte förrän i slutet på juli så de behöver du inte vara rädd för.
Är det utförsåkning du skall syssla med så är det absolut inga problem. Myggen brukar inte infinna sig vid Riksgränsen förrän i Juli och då är det inte läge för skidåkning eller annan snöaktivitet.
tjena, Jag vill inte träng mig på, men ni har ingen plats över?
kräver inget svar... skulle bara tala om det, så ni vet... om ni vill ha en till å dela kostnaderna med. (seriös)