Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej vänner! Jag och min flickvän behöver hjälp med att hitta till en mysig Alp ort. Våra önskemål är följande: 1. Romantiskt/mysigt, inte för stort. 2. vyer och kultur framför pumpande nattliv. 3. Bra varierad åkning. 4. Gärna billigt :P Hjälp oss!
Jag gillar Zillertal, ett stort område med god snösäkerhet. Bor man i någon av de mindre byarna som tex Finkenberg så är det mysigt och lungt, utan att tumma på skidåkningen.
Cervinia är ett alternativ som jag själv o kärestan skall till. God mat o gott vin. Enorma vyer och nice för lite carving åkning. Annars drar man över till Zermatt för lite brantare...
var i alagna över nyår... vi bodde på detta sjukt läckra ställe några km ner i dalen... ägaren är en mycket omtyckt bergsguide i alagna som även har varit/är ansvarig för säkerheten för allt som tar sig neråt på alagna-sidan. när jag läste vad du var ute efter tänkte jag direkt på detta ställe och jag ser att du fått fler tips om alagna! :D kolla upp det! jag lovar, det är så fräckt som det verkar, du kommer inte bli besviken.
Mitt förslag är någonstans i Tyrolen, för de gemytliga backrestaurangerna. Å så gillar jag pensionatboendet med korta puffiga dunbolstrar, snedtak och utsikt över kyrkan. Jag skulle sikta på något med bra afterski, mycket bättre än bra nattliv för den som vill vara först i liften på morgonen!
Saalbach har myssigt torg och stort område för skidåkning. Zell am See, mer som enstad myssigt med. annars är ju st johan(stad) eller Wagrain(by) Coolt, lite dyrare ouberturn? Alla dessa orter ligger en timme från Salzburg ca. När det gäller mat så är det friterat eller Italienskt som gäller