D
Deleted member 49603
Guest
Nå Bra Gangsta Låtar!
UGK, Paul Wall & Lil' Keke - Chuck Up The Deuce
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
cassidy , eric b, gangstarr o bun-bsebastian_p sa:madvillain
jaylib
quasimoto
mike jones
paul wall
sizzla
capleton
SÅ JÄVLA BÄST!!!EnSkoKanske sa:Alla som klagar på whiggas, vafan alla gillar väl olika musikstilar?
är man wigger för att man gillar hiphop?
den ska vi ha i introt till en inlinesfilm vi ska göraMaxHemmingsson sa:vet inte om ni hört introt på Bummbibjörnarna?
Mn vafan de ä ju inte gangstaJuffla sa:thrice - the artist in the ambulance
sizzla och capleton kan inte klassas in som gangster. de andra säkert megagangster.sebastian_p sa:madvillain
jaylib
quasimoto
mike jones
paul wall
sizzla
capleton
jag drar in hiphop/rap som e bra,. vad e en gangsta låt egentligen då. de måste väll va hiphop så:S. jag vet inte.Supersub sa:Dra inte in Talib Kweli och Mos Def i denna kassa genre...
Glöm inte alla sketcher med Hasse & Tage. Dom är gangster som 17.Nojlas sa:Fetaste gangstalåtarna just nu:
Carola - Evighet
Thomas Ledin - du kan lita på mig
Electric Banana Band - Banankontakt
Westlife är ju rätt grymma också...
haha!Rastavibrationer sa:Dolly Parton - Nine to five
sa jag att dom va det?Supersub sa:Talib och Mos Def är INTE "gangsta". Jämför med NWA så förstår du skillnaden.
hehe jo de e ju som som e gängstas liksom hahacederholm sa:sizzla och capleton kan inte klassas in som gangster. de andra säkert megagangster.sebastian_p sa:madvillain
jaylib
quasimoto
mike jones
paul wall
sizzla
capleton
det jag menade var att killen inte lyckades vara så gangster som han vill eftersom han måste fråga sig fram för att hitta några låtar. men det förstor nog inte du, du verkar inte så smart.OscarKellner sa:va lyssnar du på då barbie på luffen?Fluffsurfarn sa:killen vill vara gangster. känns inte som han lyckas när han måste fråga sig fram.
den heter G-code :POhmie sa:Den heter Gheto Boys - C-code inte G code?!siimoon sa:getto boys- g code
Jag diggar Rap men e fan inte whigga för det!!monoski_kicks_ass sa:omg vilka whiggers vi har på freeride....nästan så man skäms...