Någon åka till st Anton??

hanniss

Ny medlem
Någon åka till st Anton??
Hej. Hannes och Nova planerar att åka till alperna runt den 14 jan, helst st Anton men är öppen för förslag och tips. Letar efter plats i bil och bostad. Vi är garanterat inte tråkiga. Bor centralt i sthlm.
 
Någon åka till st Anton??
Vi är två killar som tänker åka ner i slutet på denna vecka eller någon gång i början på nästa. Det blir antingen tal om en kombination bil/tåg eller endast tåg, så med nedresan kan vi nog inte hjälpa till så mycket. Vi kommer förmodligen inte att åka till St. Anton eftersom vi inte vill slåss med de andra säsongarna om jobb (vi är ju ganska sent ute). Det alternativet som just nu ser hetast ut är Ischgl (som inte alls ligger långt ifrån Anton) och där har vi tänkt att leta och boka boende under de närmaste dagarna (hemifrån). Tyvärr är vi bara två och de flesta billigare boendeformerna verkar ha plats för 4 eller mer. Till att börja med ska vi boka boende för de första veckorna eller den första månaden eftersom man kanske kan få jobb med boendeförmåner el. dyl. Om ni är sugna på att hänga med så skulle det nog underlätta boendeletandet en del! Hör av er snarast i så fall. 073805065 eller mail.

MVH Viktor
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp