Någon bra webshop?

Tessmann

Ny medlem
Någon bra webshop?
Är det någon som kan någon bra hemsida där de har riktigt schyssta ställ eller dylikt. Har letat som en tok efter någon hemsida med grymma ställ och hjälmar och allt sådant.. Dock hittar jag inget som jag känner mig nöjd med.. Någon som har bra förslag?

Någon bra webshop?
jeppenator sa:
www.steepstore.com
dom rear ut alla grejjer nu... så billigt som attans!
kika där?
vart där inne och kollat.. dock utan vidare ressultat.. htitar inga direkt schyssta kläder :/ vill ha något som man verkligen tycker e svin grymt :P tack ändå

Någon bra webshop?
vad f*n e svin grymt då?

hur f*n ska vi veta vad du tycker e svin grymt?

gå till sthlm å gå in på nån j*kla mode butik ist du verkar vara en pappa betalar brat ändå så=/ sad

Någon bra webshop?
hur ska man veta va snubben vill ha om han inte skriver det?..
en liten förklaring och de kanske kommer trilla in några svar som han vill ha

Någon bra webshop?
Någon bra webshop?
Tessmann sa:
jeppenator sa:
självklart så fattar jag att det är svårt.. Men något lite över det normala, schysst grafik osv.. lite åt hiphop stilen eller något, asså bara det är snyggt ... denna e ju grym http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=25622&g=m&m=c&lbid=0&lcid=12|251
Jag beställde den igår (:

Någon bra webshop?
Reklam mja..mera att jag vill höra om det är någon annan som har handlat från starpower.se. Dom verkar ha rätt bra priser iaf.

Någon bra webshop?
Tessmann sa:
jeppenator sa:
självklart så fattar jag att det är svårt.. Men något lite över det normala, schysst grafik osv.. lite åt hiphop stilen eller något, asså bara det är snyggt ... denna e ju grym http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=25622&g=m&m=c&lbid=0&lcid=12|251
haha tyckte den såg ut som vilken jacka som helst...

Någon bra webshop?
john95 sa:
http://www.steepstore.com/?artnr=ALPBERBAKYEL&artgrp=158 tja. jag undrar om man kan ta ut det tyget som e inne i denna hjälmen.
ja de kan man, dedär är bara som en mössa.. lätt att pilla ur om man inte vill ha..

sjutk skönt å åka med iskalla dagar.. men på våren å varmare dagar blir de gaaalet svettigt med dendär mössan

Någon bra webshop?
ch3cn sa:
Reklam mja..mera att jag vill höra om det är någon annan som har handlat från starpower.se. Dom verkar ha rätt bra priser iaf.
"Medlem sedan: Idag 15:46"
Går direkt in och startar en tråd om sidan och är listad som boende i Fagersta, butiken i Norberg. Dessutom denna texten:
ch3cn sa:
Kolla in www.starpower.se dom säljer billiga solglasögon mm Som Von zipper, Spy, Oakley,Quiksilver ..Det kommer även goggles till riktigt bra priser så dom på när jag emaila och fråga. Jag är lite små sugen på dessa.

http://www.starpower.se/product.html?pr … arch_page=
Löjligt dåligt försök att promota en egen webshop. Du borde skämmas! Gör reklam på ett schysst sätt istället, försök inte lura folk!

Dessutom:
Forumregler sa:
1.2 Medlemskap
För att kunna använda våra medlemsfunktioner och delta i forumets diskussioner krävs ett medlemskap på Freeride. När du blir medlem behöver Freeride korrekt personlig information om dig och en fungerande e-postadress.

Varje person får maximalt ha en registrerad användare.

Du måste ha fyllt 13 år.

Du får bara bli medlem i egenskap som privatperson, aldrig i kommersiellt syfte.
Forumregler sa:
1.4 Reklam
Det är förbjudet för privatpersoner, enskilda näringsidkare och övriga företag att posta reklam i forumet för egen eller andras näringsverksamhet. Företagare är välkomna att kontakta oss för annonsering på Freeride. Privatperson ska använda Freerides marknadsplats Köp&Sälj för utannonsering av utrustning.
Gör om gör RÄTT!

Någon bra webshop?
Ojoj Utter plockar fram Gunvald Larsson och drar sina slutsatser.
Har du rätt, villket det ser ut som så fy skämms på ch3cn...

Tänkte tipsa om en webshop men såg att det var skidsaker som hjälmar, brillor och ställ det handlade om.

Senast redigerad av en moderator:
Någon bra webshop?
Utter grattis att du är så smart. Tanken har inte slagit dig att intresse av shoppen är just att den va ny och inte alls långt borta från mig.? Skit samma hitta det jag leta efter på
www.junkyard.se Oj ja just ja jag kanske äger den butiken med. Är inte vi här allihopa för att dela erfarenheter och intressen. Bade vad det gäller köp och upplevelser? Ja jag vet iaf varför jag vart medlem här idag för.

Någon bra webshop?
ch3cn sa:
Utter grattis att du är så smart. Tanken har inte slagit dig att intresse av shoppen är just att den va ny och inte alls långt borta från mig.? Skit samma hitta det jag leta efter på
www.junkyard.se Oj ja just ja jag kanske äger den butiken med. Är inte vi här allihopa för att dela erfarenheter och intressen. Bade vad det gäller köp och upplevelser? Ja jag vet iaf varför jag vart medlem här idag för.
Och inte varit inloggad sen dess, dax att skicka en faktura om det inte redan är gjort Johan.

Tillbaka
Topp