Någon fler som har erfarenhet av Skifix i Boden?

uttryck

Ny medlem
Dom som hyr ut skidor (över hela landet t o m tror jag). De har ju så jäkla dålig service måste jag säga. Även om jag fattar att de har mkt att göra så är det ju stört omöjligt att komma fram på telefon till dem på deras begränsade telefontider 9-11. De svarar ej på mail heller. Utan man får faxa dem! Men hallå, det är ju 2008 nu liksom.

Någon fler som har samma erfarenhet av detta företag?

Tjena,

Jag har bara bra erfarenhet av Skifix men jag håller med om att det är svårt att komma fram på telefon ibland. Utifrån enbart detta kan jag inte säga att servicen är dålig. Hyr skidor åt mitt barn där och har inte haft några problem med detta, inte heller när jag handlat i butiken eller webshopen för den delen. Men som sagt telefonen kan vara ett problem, håller dock med att dom kanske borde svara på mail.

M v h

// Pork

Om man inte har spec långt dit så kan man väll ta sig en sväng förbi! Har dock alldrig behövt ringa så jag vet inte hur det är på den fronten!

O and O

Nu fick jag till slut tag i dom efter att ha ringt om o om igen i ca 45 min. Sa vad jag tyckte också. Och sen skulle jag inte varken ha tid eller lust att åka 5 mil (fram o tillbaka) kanske helt i onödan. I kundrelationer funkar sällan 1-vägskommunikation bra heller.

Tillbaka
Topp