L LANDING Ny medlem 2005-01-24 Någon mer som håller på med parkour? #1 Hejsan är det bara jag här på forumet som kör parkour på fritiden? Kul grej att veta i fall nån annan än bara jag som kör det...?
Hejsan är det bara jag här på forumet som kör parkour på fritiden? Kul grej att veta i fall nån annan än bara jag som kör det...?
A Andre_ryman Ny medlem 2005-01-24 Någon mer som håller på med parkour? #3 nja, man har ju hållt på lite, men inte direkt seriöst.
W Wes Ny medlem 2006-03-27 Någon mer som håller på med parkour? #4 Jag tränar pk ofta närmare bestämt varje dag. Jag heter Wes på www.le-parkour.se
Sveda Medlem 2006-03-27 Någon mer som håller på med parkour? #6 Det e typ som freewakling man hoppar omkring härådär, känner en kille som är duktig på det.
W Wes Ny medlem 2006-03-27 Någon mer som håller på med parkour? #7 gå in på www.video.google.com och sök på le parkour där. Eller besök www.le-parkour.se
P ptrl Guest 2006-03-27 Någon mer som håller på med parkour? #8 aa de e cool. fast de suger efter ett tag :P