Någon på plats i St Anton - Sjuk fråga?

koitrand

Medlem
Tja

Har kanske en av mina sjukaste frågor, men jag skulle vilja veta vad en Red Bull kostar i affärerna i St Anton.

Någon på plats som kan slänga ett extra öga på priset nästa gång ni är i affären?

Tack för hjälpen

Jävligt knepig fråga, men ok, red bull är ganska dyrt, några kr billigare än sverige, men finns ju alltid annan energidryck att köpa om du inte bestämt måste ha red bull

Lånar tråden lite... Någon som vet hur snöläget är, sista jag hörde va 225 topp och 85 dal, hänt nått tro?

Lånar min egna tråd och hänger på surfinglife och kollar om någon är i St anton nu?

Hur är snön? någon nysnö? Hårt? Mjukt?

Jeg kom hjem fra St. Anton sist tirsdag. Number one, det er IKKE sant at det er 245 på toppen og 70 i dalen.

Det er plussgrader nesten hver dag nede i byen og maks 30-45 cm snø i dalen. Det snødde ca. 50 cm dagen etter vi kom dit, onsdag 6. februar, og solen har skinnet omtrent hver dag siden og påvirker snøen helt opp til 2500 meter.

Noen dager etter snøfallet var det umulig å finne løssnø og det er det nok fortsatt. Oppe på toppen vet jeg ikke helt hvor dyp snøen er, men det er mye mindre enn 245 cm.

In-pist til lunsj, steke i solen til kl. 16 og så afterski - helt ok det også. Snøbasen er bra, men St. Anton behøvde et nytt snøfall da vi dro!

Tillbaka
Topp