Någon som behöver boende i St anton?

Jacobnilz

Ny medlem
Hallå där freeride bro's! :cool:
Nu är det så att jag och min kompis har kommit ner till St anton och ska fixa ett boende, vi är bara 2 st som åkt ner och de flesta boenden är på minst 4 st om man ska komma undan lagom billigt, vi kommer bo i Pettneu (7min) eller St Jakob (4min) utanför St anton med buss. Så vi behöver minst två sköna individer att dela med, vi är offpist åkare så skulle vara gött om ni var på lite samma nivå, göra film är också något vi har fått upp intresset för, så någon skön säsongsfilm kommer vara i fokus. Spelar ingen roll om ni är tjej eller kille, vi är båda 20år.

Hej, jag och min kompis letar ocksa boende i St Anton om det finns nat intresse att dela eller om ni vet nagot annat. mvh:)

Zuup,
Är känslan där nere att det finns gott om boenden runt Pettnau och St. Jakob?
Vi är fyra grabbar som åker ner i början på januari och hoppas kunna hitta något trevligt ställe. Om ni har någon kontakt över så får ni massa kärlek om ni delar med er! Kram

tja. kommer ner i början på februari. söker boende framöver.
är universitetsstudent från umeå. åker snowboard. lugn och skötsam. fotograferar mycket.

oliver

Hej! Jag har fixat boende från slutet på mars till säsongsslut, men letar efter något från början på mars tills slutet. Finns det någon möjlighet för mig att bo hos er om ni redan har hittat något i en ledig säng, soffa, eller golvet (jag kan ta med mig yoga matta :) )?

Jag har precis pluggat klart på universitetet och vill fokusera på skidåkningen (alltså inte för mycket jobb där nere!).

Någon som vet av något boende för 4 pers 25-29 februari? eller om det är några som är sugna på att få in lite cash under den tiden?
Vi kommer sent på torsdag och lämnat nog på måndag den helgen!

PMa ifall ni vet av något eller kan ge några tips!

Tillbaka
Topp