någon som funderar på att plugga i st anton?

• Trådstartare Trådstartare mikaelaaa
  • Start datum Start datum
M

mikaelaaa

Guest
Någon som funderar på att plugga i st anton i vinter?

Inte i vinter, men sitter och kollar på om man ska dra iväg nästa vinter. Har tyvär några kurser som jag måste läsa innan våren för att jag ska bli klar med skolan någon gång. Men tills nästa år ska det förhoppningsvis vara lite friare.
Så kommer att försöka följa denna tråd så gått det går

Tja! Ska ner till anton och plugga tyska i januari. Gick genom INSTED som jag vet ar seriosa osv.. Verkar bra med plugg man, ons och fre form. Sa har man lite tid till de andra vasentliga ocksa :)
www.insted.com om du inte visste!

Tja! Jo, jag ska ner och plugga, har dock inte fixat boende, har du det? Sticker du ner ensam?

plugga och plugga, tyska iaf, inte så värst avancerat direkt men det är ju sjysst med lite extra bidrag från csn iaf så man slipper jobba

Jag hade anmält mig till tyskakursen med Insted, men fick reda på igår att kursen är INSTÄLLD! Men jag är på att snacka ihop mig med några av mina jämlikar som missar denna guldgrej och sticka ner och ha jävligt kul bara! Nu har man ju pengar över till annat! Någon som är sugen?

Det är ju nu man inte har ngra pengar, jag tänkte leva på csn. Men är det inställt definitivt, vet ngn det?

Den ar installd. Riktigt surt! Som ni skriver, surt utan hjalp fran csn men man har ju lite staches over :) Bara att aka ner tidigare och soka jobb! Ses i Tyrolen!

Tillbaka
Topp