Någon som har erfarenhet av kläder från Sabotage?

För det första, fett snygga byxor.
För det andra, om du är osäker på storlek/passform, varför inte åka till någon återförsäljare och testa? :)

Har några sådana byxor fast 12/13 modellen, de är större i modellen. Jag är ungefär 187 och har storlek xl skulle kanske räcka med storlek large men det bästa är att prova dem i någon affär, märket finns ju hos en del

Som sagt ingen vidare funktion på de där brallorna, du kommer svettas som f*n och frysa mer än utan typ. Köp lite kvalité istället värt det i längden.

Senast ändrad:
Tycker ni de är så kassa? Jag är grymt nöjd med mina, bra passform, slitstarkt material, varma och sköna, har mycket smarta funktioner och extra slitstarkt material nere vid fötterna. Har dock inte fått dem blöta ännu så kan inte uttrycka mig om det men jag tycker de verkar vara ett schysst märke.

Jag kör på ett par sabotage gunslinger byxor, och dom är som flera sagt tidigare väldigt stora.
Jag är ca 170 och använder small, och dom är lite för stora/väldigt baggy.

Kvalitén var ingen höjadre i dom, kardborrbanden för att spänna åt midjan är väldigt kassa på mina byxor, släpper hela tiden.
Två sömmar på olika ställen har gått upp, där får man väl hoppas att det är ett måndagsex jag fått tag i.
Det sitter små krokar fastnitade i innerbyxbenen, för att fästa i bootsen antar jag, en av dom har lossnat utan att knappt används.
Materialet är väldigt styvt, så byxbenen över bootsen ser nästan ut som rör, men det är bara att dra ner dom ordentligt över bootsen.

Förövrigt är dom jävligt snygga. Jag brukar hålla mig torr i dom, om man bortser från snö man skopar upp på insidan av jackan/byxorna när man ramlar.
Kan väl hända att man blir lite blöt om rövern när man sitter en massa i blötsnö hela dagen. Men det är det inget konstigt med.
Förövrigt tycker jag tyget i sig är slitstarkt, och dom är jävligt sköna. Bra funktioner också.

Snödjup

Tillbaka
Topp