Någon som har testat Fujative?

PatrikL

Ny medlem
Hej jag undrar om det är nån som har testar fujative?? Ni kan ju skriva vad ni tycker om Fujative så är ni snälla!

De fanns förra året så det är konstigt att det inte är ngn som har testat dem, jag har inte gjort det men kan
tro att dt är en mycket bra skida för pengarna. Iallafall om du ska hänga i parken.

tänk bara på att k2 mäter på annorlunda sett än t ex salomon, det är bara belaget som har snökontakt som mäts spetsarna mäts inte så en fujative 179 cm är egentlige ca 185cm

Uttrycket kallas effektiv längd och vad jag vet använder sig alla märken av samma princip, när de skriver ut längd på en skida så är det den egentliga längden, alltså inte den effektiva längden. Således är 179 cm långa skidor fortfarande 179 cm långa. Om jag ändock har fel skulle jag vilja se bevis på detta.

dags för en ny tråd? som ska svara på frågan om hur man mäter en skida!

förövrigt så är en bowlingtimme 55min

det är nästan på sant k_a_s_k, beror på om du mäter med eller utan sulorna som har markkontakt

fujative är en bra skida, men ganske mjuk och inte lika allaround som public enemy t.ex. men den e bra om man vill ha en lite lågpris-skida....

Tillbaka
Topp