Någon som kör från Engelbergstrakten ner mot Gressoney i Mars?

Limpthepimp

Medlem
Någon som kör från Engelbergstrakten ner mot Gressoney i Mars?
Ja som sagt
Ska ner till Alagna, från Engelberg.
Någon som kör bil? Hade vart skönt!

//Linn
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp